پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل ونقل عمومی شهر گلبهار اجرا خواهد شد
پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل ونقل عمومی شهر گلبهار اجرا خواهد شد

شهردار گلبهار گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، پروتکل های بهداشتی در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گلبهار عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ سید ابوالفضل فاضلی حق پناه با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی این پروتکل های  بهداشتی با هدف حفظ سلامت شهروندان، برنامه زمانبندی فعالیت و دستورالعمل نحوه استفاده ازخدمات ناوگان اتوبوسرانی درون شهری گلبهاراز زمان شروع به کار تا اطلاع ثانوی می باشد.

وی افزود: برنامه  زمانبندی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری در ساعات پیک صبحگاهی ( ۵:۳۰ تا ۸:۳۰ ) با سرفاصله حرکت ۲۰ دقیقه و ساعات پیک شبانگاهی ( ۱۶:۴۵تا ۱۹:۴۵ ) با سرفاصله حرکت ۲۰ دقیقه خواهد بود و تصمیم گیری جهت فعالیت ناوگان در مابقی ساعات روز بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

فاضلی حق پناه با بیان اینکه کلیه شهروندان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش در زمان استفاده از خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری گلبهار می باشند، تاکید کرد: کلیه مسافرین می بایست صرفا کرایه خدمات را از طریق سیستم «من کارت» پرداخت نمایند و ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استفاده از صندلی های داخلی اتوبوس ها و نیز نشیمنگاههای تعبیه شده در ایستگاه ها می‌باشند.

شهردار گلبهار بیان کرد: ناظمین سلامت مستقر در اتوبوس ها بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های فوق نظارت خواهند نمود و به جهت حفظ سلامت شهروندان، از ارائه خدمات اتوبوسرانی به افرادی که موارد فوق را رعایت ننمایند خود داری خواهد گردید.

فاضلی حق پناه در پایان گفت: از عموم شهروندان تقاضا می شود  با درک مسئولیت اجتماعی، اهتمام و همکاری لازم را در این خصوص با خادمین خود در مجموعه اتوبوسرانی به‌عمل آورند.‌‌‌‌‌‌‌‌

image_printچاپ مطلب

Visits: 6