پرستار شاغل دانشگاه علوم پزشکی مشهد لقب سفیر مهربانی دریافت کرد
پرستار شاغل دانشگاه علوم پزشکی مشهد لقب سفیر مهربانی دریافت کرد

پرستار شاغل دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌پاس خدمات خیرخواهانه و رایگان به کودکان مجموعه گلستان علی (ع) به‌عنوان یکی از سفیران مهربانی در کل کشور معرفی شد.

به گزارش اختر شرق؛ گلستان علی (ع) بزرگ‌ترین موسسه حمایت از ایتام و کودکان بد سرپرست که توانسته با کمک خیران خدمات خیری را به این کودکان ارائه کندو در این میان افرادی هستند که به‌اندازه توان و وقت خود، در مسیر بهبود شرایط این کودکان گام برمی‌دارند، اعظم فخری محمودی، پرستار شاغل در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌عنوان یکی از خیرینی که در مسیر بهبود شرایط این کودکان خدمات پرستاری رایگان ارائه کرده است به‌عنوان سفیر مهربانی معرفی شد.

اعظم محمودی با اشاره به اینکه از پاییز ۹۹ با مجموعه گلستان علی (ع) همکاری دارم اظهار کرد: با توجه به نوع حرفه خود توانایی ارائه خدمات پرستاری را به کودکان گلستان علی (ع) داشتم از همین رو با این مجموعه ارتباط گرفتم تا در هر ساعت از شبانه‌روز به خدمات پرستاری احتیاج داشتند به‌صورت رایگان این خدمات را برای کودکان ارائه دهم.

عضو هیئت‌مدیره نظام پرستاری مشهد بیان کرد: با توجه به عضویت در بنیاد بین‌المللی دیابت، تلاش کردم تا خدمات دیابت را به‌صورت رایگان برای کودکان مبتلابه دیابت مجموعه گلستان علی (ع) انجام دهم.

محمودی بابیان اینکه به همکاران توصیه می‌کنم تا از نزدیک از شرایط و خدماتی که به این کودکان ارائه می‌شود، بازدید کنند و در حد توان خود سعی در ارائه خدمت به این کودکان داشته باشند، گفت: مرکز گلستان علی (ع) خدمات بسیار خوبی را برای این کودکان در نظر گرفته است و ازآنجایی‌که این کودکان با مشکلات بسیاری در زندگی دست‌وپنجه نرم کرده‌اند جلسات مشاوره روان‌شناسی و روان‌پزشکی برای آن‌ها برگزار می‌شود تا اختلالات حاد روان‌شناختی و احیاناً اعتیاد این کودکان درمان شود تا بتوانند در آینده عضو مفیدی برای جامعه باشند.

عضو شورای عالی نظام پرستاری کل کشور بیان کرد: علاوه بر این برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه ازجمله زبان انگلیسی و ورزشی از دیگر خدماتی است که این مرکز به کودکان ارائه می‌دهد از همین رو از همکاران خود درخواست می‌کنم تا جایی که برایشان مقدور است در مسیر اعتلای خدمات این مرکز تلاش کنند.

اعظم فخری محمودی، پرستار شاغل دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که مدت ۲۸ سال در خدمت این دانشگاه در بیمارستان‌های قائم (عج) و ابن‌سینا و مراکز بهداشت و مناطق محروم بوده و دهمین نفر در کشور است که عنوان سفیر مهربانی را دریافت نموده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13