پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره درحوزه ایجاد اشتغال پایدار روستایی در کاشمر
پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره درحوزه ایجاد اشتغال پایدار روستایی در کاشمر

مدیر جهاد کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری روستایی از پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به متقاضیان اشتغال روستای الگویی رزق آباد خبر داد.

به گزارش اخترشرق؛ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که درمحل روستای الگویی رزق آباد و با محوریت جهاد کشاورزی و همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار شد به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.
محمد شجعی در حاشیه این جلسه بیان کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۲۸ جلسه با حضور دستگاه‌های مختلف و همچنین همکاران ستاد استان در محل روستای الگویی رزق آباد برگزار شده است که به نتایج و مصوبات خوبی نیز در راستای پیشرفت این روستا دست پیدا کرده ایم.
وی ادامه داد: پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات با بهره پایین به متقاضیان ایجاد اشتغال روستایی، پیگیری صدور مجوز چاه بجای قنات، اجرای طرح‌های آبیاری کم فشار، فعال نمودن تعاونی ها، ایجاد مزارع الگویی و استفاده از ظرفیت نخبگان در اداره امور روستا از جمله اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان در روستای الگویی رزق آباد می‌باشد.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمربا اشاره به اهمیت جایگاه بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی مردم بیان کرد: ایجاد حدود ۳۰ واحد گلخانه کوچک مقیاس با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی مانند کمیته امداد، ستاد فرامین امام، بنیاد برکت و همچنین تسهیلات تبصره ۱۶برای فعال‌سازی واحدهای راکد، ایجاد دامداری صنعتی دام سنگین و توسعه صنایع دستی از مهمترین مصوبات جلسه مذکور بوده است.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 15