پرداخت ۹۲۰ تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا در چناران
پرداخت ۹۲۰ تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا در چناران

سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از پرداخت ۹۲۰ میلیون تومان برای ۹۵ متقاضی چنارانی که مشاغل‌شان از کرونا آسیب دیده خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد سنجری در کارگروه اشتغال شهرستان چناران گفت: یکی از موقعیت‌هایی که دولت در بحث کرونا مدنظرش بود حمایت از بنگاههای اقتصادی بود که در این زمینه آسیب دیدند و هدف از تخصیص این اعتبارات در حقیقت کمک به حفظ اشتغال موجود در این بنگاه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: دولت به ازای هر نفر نیروی شاغل بیمه شده در بنگاه اقتصادی بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت دوساله و با تنفس سه ماهه پرداخت می‌کند.

سنجری در مورد سهمیه شهرستان چناران گفت: بر اساس تعداد واحدهایی که در مرحله اول درچناران شناسایی شده ۲۱۲ نفر به مبلغ دو میلیارد ۵۳۰ میلیون تومان می‌باشد که ازاین تعداد تاکنون ۹۵ نفر به مبلغ ۹۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: افراد ذینفع باید تا پایان مهرماه فرصت دارند تا در سامانه کارا ثبت نام نمایند و بعد از بررسی اولیه طرح به بانک‌ها ارجاع داده می‌شود و بانک‌ها بر اساس شیوه نامه بسیار آسانی که برای ضمانت دیده شده تسهیلات را پرداخت می‌کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2