پذیرش بیش از ۱۶۰ دانشجو جدیدالورود در دانشکده علوم پزشکی تربت جام
پذیرش بیش از ۱۶۰ دانشجو جدیدالورود در دانشکده علوم پزشکی تربت جام

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تربت جام از پذیرش پیش از ۱۶۰ دانشجو جدیدالورود در رشته های پرستاری، بهداشت محیط، مامایی، فوریت های پزشکی و بهداشت عمومی در سال تحصیلی ۹۸ در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تربت جام از پذیرش پیش از ۱۶۰ دانشجو  جدیدالورود در رشته های پرستاری، بهداشت محیط، مامایی، فوریت های پزشکی و بهداشت عمومی در سال تحصیلی ۹۸ در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محمدی معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در تشریح این خبر گفت: دانشکده  پرستاری و خدمات بهداشت و درمانی  تربت جام سال تحصیلی جدید  را با شعار توسعه و ترویج فرهنگ سلامت و سلامت فرهنگی  آغاز کرد.

وی تصریح کرد: دانشکده پرستاری و بهداشت تربت جام در دی ماه ۱۳۸۹ توسط وزیر وقت افتتاح و مجوز تاسیس قطعی در تیرماه ۱۳۹۰ با پذیرش ۲۵ دانشجو در رشته کارشناسی پرستاری در نیم سال اول تحصیلی و پذیرش ۲۲ دانشجو در رشته کاردانی فوریت های پزشکی در نیم سال دوم راگرفت ودرحال حاضر دارای  500 نفر دانشجو، تعداد ۷۰ نفر اساتید، و ۱۲ نفر عضو هیئت علمی است.

 معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تربت جام خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری و بهداشت تربت جام رسالت دارد که با بکارگیری فن آوری روز در زمینه های آموزشی،  پژوهشی، مدیریت و مراقبت های بالینی, نیروی انسانی لایق و شایسته و متعهد را تربیت نموده و تولید علم نماید.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 9