پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) در روزهای عید سعید قربان و جمعه ۱ مرداد ماه پذیرای اهداکنندگان گرامی است
پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) در روزهای عید سعید قربان و جمعه ۱ مرداد ماه پذیرای اهداکنندگان گرامی است

باتوجه‌به کاهش ذخایر خونی و گرم‌شدن هوا پایگاه امام رضا علیه‌السلام در روز چهارشنبه ۳۰ تیر عید سعید قربان و همچنین روز جمعه یکم مردادماه فعال می‌باشد .

به گزارش اختر شرق؛  با توجه به کاهش ذخایر خونی و گرم شدن هوا پایگاه امام رضا علیه السلام در روز چهارشنبه ۳۰ تیر عید سعید قربان و همچنین روز جمعه یکم مرداد ماه فعال می باشد . در این اطلاعیه اعلام گردیده که در این روزها پایگاه اهدای خون امام رضا ( ع ) واقع درمیدان شریعتی ( تقی اباد) ابتدای خیابان دانشگاه در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ آماده پذیرش داوطلبان مؤمن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود.

در این اطلاعیه با اشاره به نیاز همیشگی به خون و مدت‌زمان محدود نگهداری فراورده‌های خونی، از داوطلبان مستمر درخواست گردیده تا اهدای خون را منوط به ایام مناسبتی و شرایط خاص ننموده و در طول ایام سال این معروف پسندیده را در فعالیت‌های روزمره و اجتماعی خویش لحاظ نمایند. روابط‌عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن پوزش از داوطلبانی که ممکن است به دلیل کمبود منابع مختلف در پایگاه‌ها موفق به اهدای خون نشده و یا مدت زمان نسبتا طولانی درانتظار نوبت بمانند ، از مراجعان درخواست کرد مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را بیش از پیش در خدمت رسانی یاری رسانند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6