پاتک ضربتی پلیس مشهد به یک خانه برای دستگیری ۸ سارق خیابانی
پاتک ضربتی پلیس مشهد به یک خانه برای دستگیری ۸ سارق خیابانی

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری گلشهر برای دستگیری یک زن وهفت مرد جوان که متهمان سرقت‌های خیابانی هستند، خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ عباس صارمی ساداتی در این باره گفت: در پی گزارش سرقت‌های خیابانی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستورات لازم به سرکلانتری شرق پلیس مشهد برای بررسی موضوع صادر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: تیم‌های تجسس کلانتری گلشهر در اجرای این ماموریت ضربتی با اقدام‌های گسترده اطلاعاتی، خانه مسکونی که محل تردد افراد خلافکار و تعدادی از عاملان سرقت‌ها بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل را به طور ضربتی مورد پاکسازی قرار دادند.

سرهنگ صارمی ساداتی با بیان اینکه ماموران کلانتری گلشهر با توجه به باز بودن در خانه مسکونی موردنظر که در کوچه‌ای یک متری قرار داشت و کسی داخل آن نبود، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند و خانه را به طور پوششی تحت نظر قرار دادند، خاطرنشان کرد: دقایقی بعد دو متهم موتورسوار قصد ورود به خانه داشتند که در مواجهه با ماموران انتظامی به سرعت از صحنه متواری شدند.

وی ادامه داد: عملیات تعقیب و گریز این دو متهم در حالی آغاز شد که یکی از آنان به سمت خودرو شهروندان حمله‌ور و قصد داشت از محل بگریزد اما پلیس با تیراندازی هوایی این دو متهم را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: با تحقیقات از این متهمان سرنخ‌های دیگری به دست آمد که منجر به شناسایی و دستگیری یک زن و پنج مرد جوان دیگر که از عاملان سرقت‌های خیابانی بودند و همچنین کشف مقادیر زیادی وسایل و قطعات سرقت شده از خودروهای سواری شد.

سرهنگ صارمی ساداتی با اشاره به این مطلب که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد، گفت: از همکاری شهروندان فهیم و قانون مدار با پلیس به خاطر گزارش رفت و آمدهای مشکوک به خانه مسکونی موردنظر که منجر به دستگیری این متهمان شده است تشکر می‌کنیم.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان خاطرنشان کرد: مطالعات میدانی و گزارش‌های وقوع جرایم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انجام شده و به زودی شاهد اجرای مراحل دیگری از طرح امنیت محله محور در شهر مشهد خواهیم بود.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 189