١١ شهرستان خراسان رضوی فاقد راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند
١١ شهرستان خراسان رضوی فاقد راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی در دیدار با فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت:علیرغم پیگیریهای استان ازطریق تهران و نیز مجلس هنوز تعداد ١١ شهرستان استان خراسان رضوی، فاقد نمایندگی این اداره هستند.

به گزارش اختر شرق؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی در دیدار با فرماندار شهرستان خلیل آباد گفت:علیرغم پیگیریهای استان ازطریق تهران و نیز مجلس هنوز تعداد ١١ شهرستان استان خراسان رضوی، فاقد نمایندگی این اداره هستند.

وی افزود: مساله راه وحمل ونقل مهمترین شاخص در بحث توسعه است که متاسفانه با تخصیص اعتبارات کم، موجب شده نتوانیم پاسخگویی لازم را به مطالبات مردم استانمان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه از ۹۷ میلیارد تومان خسارت در سیل سال قبل به ابنیه راهها و محورهای استان ، فقط مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خط کشی جاده ها مهمترین برنامه این اداره کل می تواند باشد که ۲۰ هزار کیلومتر محور آسفالته در استان باید مرتب مرمت و خط کشی شود ولی کمبود اعتبار در این بخش هم منجر شده که آن طور که باید نتوانیم به همه راههای برون شهری خدمات ارائه دهیم.

خبرنگار : ابوالحسن صاحبی جهان آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 4