وضعیت بهداشت و درمان سرخس در شأن مردم نیست
وضعیت بهداشت و درمان سرخس در شأن مردم نیست

فرماندار سرخس با اشاره به مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی، گفت: استانداری خراسان رضوی و آستان قدس رضوی طی مدت یک ماه آینده وضعیت اراضی سرخس را تعیین تکلیف می‌کنند.

فرماندار سرخس با اشاره به مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی، گفت: استانداری خراسان رضوی و آستان قدس رضوی طی مدت یک ماه آینده وضعیت اراضی سرخس را تعیین تکلیف می‌کنند.

به گزارش اختر شرق و به نقل از صبح توس؛ محمدرضا رجبی‌مقدم با اشاره به طرح ابتکاری استانداری خراسان رضوی با نام مثلث اقتصادی، گفت: این طرح هر سه قوه کشور را با نظارت ائمه جمعه شهرستان‌ها پای کار آورده است و مسئولان و ائمه جماعات شهرستان نسبت به این طرح توجیه شدند.

فرماندار سرخس بیان کرد: با توجه به اینکه دولت منابع درآمدی دارد باید منابع شهرستانی و مردمی را پای کار بیاوریم و زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه‌ها آماده کنیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت و درمان در سرخس، گفت: حوزه بهداشت و درمان سرخس در شأن مردم نیست و امیدواریم با سفر معاون وزیر بهداشت شاهد رفع برخی مشکلات و کمبودهایی که در دستگاه‌های درمانی داریم باشیم.

رجبی‌مقدم به کمبود نیروی انسانی در بخش بهداشت و درمان سرخس اشاره و عنوان کرد: کادر درمانی در سرخس از میانگین استان پایین تر است و این درحالی است که کادر درمانی در خراسان رضوی از میانگین کشوری پایین‌تر است و در سرخس در حوزه بهداشت و درمان فقط ۳۰ درصد پست‌های سازمانی در حال کار هستند.

فرماندار سرخس در ادامه به جلسه مشترک مسئولان سرخس و استاندار خراسان رضوی اشاره و عنوان کرد: در این جلسه مصوب شد تا پایان سال ۹۸ تمامی راه‌های روستای بالای ۵۰ خانوار سرخس تکمیل شود و راه‌های روستایی شهرستان در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان باید با مشارکت شن شویی های ابتدای جاده مشهد، مسیر اصلی مشهد تا آبروان را تعریض و دوبانده کند.

رجبی مقدم از تعیین تکلیف اراضی شهرستان سرخس طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، استانداری خراسان رضوی و آستان قدس رضوی طی مدت یک ماه آینده وضعیت اراضی سرخس را تعیین تکلیف می‌کنند.

فرماندار سرخس در ادامه از واگذاری امتیاز بهره‌برداری گردشگری از سد دوستی به‌بخش خصوصی خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمن در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی اشاره و بیان کرد: دشمن به بهانه‌های کلاس حمایت از محیط زیست، کودکان کار و اصلاح زنان خیابانی اقداماتی علیه فرهنگ کشور ما انجام می‌دهند.

رجبی مقدم گفت: در جنگ اقتصادی سربازان و بسیجیان این جنگ تولیدکنندگان هستند و اگر بخواهیم سرخس را به عنوان یکی از شهرهای کشور که نقش مهمی در حوزه اقتصاد دارد بسازیم باید همشهریان ما با مشارکت در اقتصاد به این امر مهم کمک کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5