واگذاری ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی جهت احداث پلیس راه در جوین
واگذاری ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی جهت احداث پلیس راه در جوین

رئیس امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: طرح واگذاری و کلنگ زنی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی جهت احداث پلیس راه جوین با حضور فرمانده پلیس راه استان، فرماندار و امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان عملیاتی شد.

محمود احمدی، رئیس امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با بیان اینکه پنج هزار متر مربع از اراضی ملی، پلاک ۱۴ روستای بید واقع در بالاتر از تقاطع برغمد جهت احداث ساختمان پلیس راه شهرستان واگذار و کلنگ زنی انجام شد، عنوان کرد: این پروژه برای رفاه حال شهروندان و امنیت جاده‌ای شهرستان به دلیل داشتن بار ترافیکی بسیار بالای  جاده جوین به سبزوار پایه ریزی شده است.

 احمدی تصریح کرد: مهمترین علت موقعیت زمینی که برای این پروژه واگذار گردیده پوشش تمامی وسایل نقلیه ایست که از سبزوار به مقصد شهرستان های جوین، جغتای و اسفراین و بلعکس در حال تردد اند.

وی با بیان این مطلب که با توجه به اینکه این محور در زمستان جزو جاده های کوهستانی و برفگیر است و به دلیل تردد بالا دارای حساسیت ویژه ای است، عنوان کرد: وجود پاسگاه پلیس راه جهت استقرار پلیس راهور بسیار ضروری بود و این مهم سبب ارتقاء کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه و تقویت امر خدمت رسانی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12