واگذاری ۴۴۰۰ اشتراک رایگان گاز به مشمولان واجد شرایط در خراسان رضوی
واگذاری ۴۴۰۰ اشتراک رایگان گاز به مشمولان واجد شرایط در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در راستای عمل به تکالیف قانونی و مسولیت اجتماعی ۴۴۱۱ اشتراک گاز به صورت رایگان به مشمولان واجدشرایط این استان در سال گذشته واگذار شد.

به گزارش اختر شرق؛ حسن افتخاری در این باره عنوان کرد: در سال گذشته از مجموع ۴۴۱۱ مورد اشتراک رایگان گاز، ۲۸۶۵ سهم کمیته امداد، ۷۹۸ بهزیستی، ۷۳۱ مورد مشمولان ایثارگری و ۱۷ مورد نیز به خیرین مسکن ساز واگذار شده است.

وی با بیان این مطلب که تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۳۲ اشتراک رایگان گاز در خراسان رضوی واگذار شده، تصریح کرد: برای واگذاری اشتراک رایگان گاز به مشمولان واجدشرایط در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز خراسان رضوی هزینه شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز را در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه بهره مندی افراد کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز برای یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 75