واژگونی ال نود با یک کشته و ۲ مصدوم در مشهد
واژگونی ال نود با یک کشته و ۲ مصدوم در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از واژگونی ال نود با یک کشته و دو مصدوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ عباس دهقانی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی خودرو در محور مشهد- فریمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی «تپه سلام» به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری ال نود با سه سرنشین (یک مرد و دو زن) حوالی روستای تپه سلام به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و در شانه خاکی جاده واژگون شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و دو سرنشین خودرو مصدم که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از سرنشینان که خانمی حدوداً ۴۴ساله است به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش تیم پزشکی فوت کرد.

وی ادامه داد: کارشناس تصادفات پلیس راهور علت تامه حادثه را بی‌توجهی به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با ابراز تأسف از این سانحه مرگبار از رانندگان وسایل نقلیه خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 66