واحدهای صنفی متخلف در رشتخوار جریمه و در صورت تکرار تخلف پلمپ می‌شوند
واحدهای صنفی متخلف در رشتخوار جریمه و در صورت تکرار تخلف پلمپ می‌شوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رشتخوار گفت: با توجه به درخواست وزارت بهداشت و درمان از وزارت صمت در خصوص همکاری بازرسان صمت با ستاد مقابله با کرونا، اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی از این پس در صورت‌ عدم رعایت موارد ابلاغی و یاعدم همکاری به استناد بند ۱۲ فرم گزارش تخلفات صنفی با عنوان (عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌گردند.

به گزارش اختر شرق؛ مرتضی پورعباس رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رشتخوار در این باره گفت: با توجه به درخواست وزارت بهداشت و درمان از وزارت صمت در خصوص همکاری بازرسان صمت با ستاد مقابله با کرونا، اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی از این پس در صورت‌ عدم رعایت موارد ابلاغی و یاعدم همکاری به استناد بند ۱۲ فرم گزارش تخلفات صنفی با عنوان (عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی) تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌گردند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف، گفت: صاحبان اصناف علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باید تنها به افرادی خدمات ارائه کنند که این دستورالعمل‌ها را رعایت کرده باشند.

پورعباس در پایان خاطرنشان کرد: در غیر این صورت در مرحله نخست تذکر کتبی و درج در سوابق، در مرحله دوم ۳۰۰ هزار تومان جریمه، در مرحله سوم یک میلیون تومان جریمه و در مرحله چهارم کسب و کار آن‌ها پلمپ خواهند شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4