هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین مرغ و ماهی نداریم/ فروش گوشت مرغ ارزان‌تر از نرخ دولتی در مشهد
هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین مرغ و ماهی نداریم/ فروش گوشت مرغ ارزان‌تر از نرخ دولتی در مشهد

رئیس اتحادیه توزیع‌کنندگان مرغ و ماهی مشهد گفت: در حال حاضر گوشت مرغ در مشهد از قیمت مصوب دولتی که ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است پایین‌تر به فروش می‌رسد که به‌طور میانگین هر کیلو مرغ در مشهد به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ عرضه می‌شود.

به گزارش اختر شرق و به نقل از صبح توس؛ غلامرضا جاجرمی، رئیس اتحادیه توزیع‌کنندگان مرغ و ماهی مشهد اظهار کرد: خوشبختانه در مشهد بازار مرغ و ماهی به‌صورت کامل کنترل‌شده است و هم‌اکنون هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین مایحتاج مردم درزمینهٔ مرغ و ماهی نداریم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ واحد صنفی به بهانه بالا رفتن نرخ بنزین حق بالا بردن قیمت‌ها را ندارد، افزود: در حال حاضر گوشت مرغ در مشهد از قیمت مصوب دولتی که ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است پایین‌تر به فروش می‌رسد که به‌طور میانگین هر کیلو مرغ در مشهد به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه توزیع‌کنندگان مرغ و ماهی مشهد بابیان اینکه طی یک هفته گذشته شاهد تثبیت قیمت‌ها بوده‌ایم، گفت: ذخایر مرغ و ماهی مشهد هم در بخش خصوصی و هم دولتی به میزان موردنیاز و کافی است لذا به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم سودجویان از اوضاع به وجود آمده سوءاستفاده کنند و به بهانه بالا رفتن نرخ بنزین قیمت‌ها را در بازار مرغ و ماهی بالا ببرند که خوشبختانه مرغ و تخم‌مرغ جزء کالاهایی بودند که طی یک ماه گذشته ثبات قیمتی داشته‌اند.

رئیس اتحادیه توزیع‌کنندگان مرغ و ماهی مشهد در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون شکایتی مبنی بر گران‌فروشی به اتحادیه گزارش نشده است، افزود: مردم محترم مشهد در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌ ۱۲۴ و قسمت شکایات اتحادیه اعلام کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 24