هفته فیلم و عکس تربت‌حیدریه به کار خود پایان داد
هفته فیلم و عکس تربت‌حیدریه به کار خود پایان داد

پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه با معرفی آثار برگزیده با حضور جمعی از عکاسان و فیلم‌سازان و مسئولین شهرستان به کار خود پایان داد.

به گزارش اختر شرق؛ مراسم اختتامیه پنجمین گردهمایی فیلم‌سازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان تربت‌حیدریه در محل سینما اندیشه با حضور عکاسان و فیلم‌سازان شرکت‌کننده در هفته فیلم و عکس و جمعی از هنر دوستان و مسئولین محلی برگزار و پایان‌بخش مراسم هم فیلم سینمایی ۲۳ نفر برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

در روز افتتاح هفته فیلم و عکس کارگاه آموزشی با حضور استاد سید جلیل حسینی زهرایی از اساتید پیشکسوت هنر عکاسی و استاد دانشگاه برگزار شد که با استقبال خوب علاقه‌مندان به حوزه عکاسی روبرو شد.

بعد از فراخوان اعلام‌شده از سوی دفتر انجمن در ابتدا تعداد ۸۰ عکس از ۳۵ عکاس به دبیرخانه هفته فیلم و عکس رسید که در طی فرایند انتخاب عکس تعداد ۳۰ اثر از ۲۲ عکاس جهت شرکت در نمایشگاه آماده شد.

نمایشگاه عکس در روز اول هفته فیلم و عکس در محل راهرو سینما اندیشه با حضور شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی افتتاح شد.

در بخش فیلم تعداد ۱۲ فیلم از آثار تولیدی انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه که در طول یک سال گذشته ساخته شد به همراه تعدادی از فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران به مدت ۲ روز در سینما اندیشه به نمایش درآمد.

همچنین کارگاه نگارش فیلم‌نامه مستند توسط استاد نوروزی نژاد مستندساز و استاد دانشگاه از دیگر برنامه‌های هفته فیلم و عکس بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 18