هدیه گرم زمستانی هیئات مذهبی کاشمر به نیازمندان
هدیه گرم زمستانی هیئات مذهبی کاشمر به نیازمندان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر از اهدای ۲۰ عدد بخاری گاز سوز توسط هییت حسینی روستای فروتقه در قالب طرح مواسات و همدلی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام صداقتی در بازدید از روحانی مستقر وهیئت مذهبی حسینی روستای فروتقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه صفر المظفر با اشاره به اینکه عملکرد هیئت‌ها در زمینه مواسات و همدلی کرونا از ابتدای شیوع تا کنون زبان زد عام و خاص بوده، تصریح کرد: این ظرفیت‌های مردمی بار دیگر ثابت کردند که می‌توانند همانند ادوار گذشته انقلاب اسلامی، مانند دفاع مقدس وارد عرصه همدلی شده و آسیب‌های اجتماعی و مشکلات را در خط مقدم جبهه حل کنند.

حجت الاسلام صداقتی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ممنوعیت برپایی دسته‌های عزاداری به مردم توصیه می‌کنیم نذورات خود را به سمت توزیع سبد کالا و بسته‌های حمایتی در راستای کمک به هیئت‌های مذهبی ببرند تا ان شالله در اجرای سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی حسینی سهیم باشند.

صداقتی در ادامه با تاکید بر اینکه محرم و صفر فرصتی مناسب برای توسعه کمک مومنانه و ترویج همدلی و احسان در جامعه است، اظهار کرد: در رزمایش مواسات شاهد هستیم که دقیقا مانند زمان جنگ افراد هر چه در وسع خود داشتند حتی به اندازه چند هزار تومان کمک کردند که این همیاری و خودیاری مردم مانند دفاع مقدس بسیار مایه امید و شیرین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس گفت: بازدید از خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران روحانی، اجرای طرح هر خانه یک حسینیه از جمله برنامه‌های محوری این اداره با مشارکت کانون مداحان و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد.

در پایان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر از دست اندرکاران و مسئول هیئت حسینی روستای فروتقه به جهت اهدای ۲۰ عدد بخاری گاز سوز در قالب طرح مواسات و همدلی به نیازمندان با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ این جلسه با حضور مسئولین هیئات مذهبی فعال روستا، مسئول شورای اسلامی، نماینده شبکه بهداشت، حجت الاسلام نادری روحانی مستقر، ریش سفیدان و معتمدین روستا برگزار شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10