نوشابه با طعم تریاک! / کشف ۷ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک در فریمان
نوشابه با طعم تریاک! / کشف ۷ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک در فریمان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فریمان از کشف هفت کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک و دستگیری سه متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ بیژن خنجری در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی دریافت خبری مبنی بر این که افرادی سودجو در سطح شهرستان فریمان در زمینه توزیع موادمخدر فعالیت می‌کنند، پی گیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پراید را در این زمینه متوقف و در بازرسی از آن مقدار هفت کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک را که در بطری‌های نوشابه بسته‌بندی و به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ خنجری با اشاره به دستگیری سه متهم در این زمینه، گفت: پلیس در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه یکی از این متهمان مقدار ۵۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را نیز کشف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فریمان در پایان ضمن تاکید بر همکاری مردم با پلیس، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاع از فعالیت توزیع کنندگان موادمخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14