نماینده ولایت‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور: امام حسین با یزید بیعت نکرد؛ چگونه ما با یزید زمان بیعت کنیم
نماینده ولایت‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور: امام حسین با یزید بیعت نکرد؛ چگونه ما با یزید زمان بیعت کنیم

نماینده ولایت‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بابیان اینکه امام حسین با یزید بیعت نکرد و چگونه ما با یزید زمان بیعت کنیم، گفت: قبل از شهید شدن سپهبد سلیمانی تبلیغات علیه ایران بود اما بعد از شهادت ایشان ورق برگشت و حقیقت خودش را نشان داد و در دو کشور ایران و عراق دیدید که در شهادت سپهبد سلیمانی چه غوغایی برپا شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام رحیمی نماینده ولایت‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در جمع عزاداران مسجد محمد ابن عبدالله بابیان اینکه امام حسین با یزید بیعت نکرد و چگونه ما با یزید زمان بیعت کنیم، گفت: قبل از شهید شدن سپهبد سلیمانی تبلیغات علیه ایران بود اما بعد از شهادت ایشان ورق برگشت و حقیقت خودش را نشان داد و در دو کشور ایران و عراق دیدید که در شهادت سپهبد سلیمانی چه غوغایی برپا شد.

نماینده ولایت‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش به اختیاریم و در منطقه همه تروریست‌ها شروع به تخلیه نیروهایشان کرده اند و در حال تخلیه پایگاهشان هستند اما مسلماً عکس‌العمل ایران معلوم نیست و دستور را رهبر می‌دهد و همه گوش‌به‌فرمان و همه آماده و دست‌ها بر ماشه اسلحه است تمام آزادی خواهان دنیا آماده‌اند.

حجت‌الاسلام رحیمی در قضایای فتنه ۸۸ اشاره به اشک‌های رهبر کرد و گفت: در فتنه ۸۸ دیدید رهبر اشک ریخت و جای دیگر شعری خواند ما مدعیان صف اول بودیم و… و جای دیگر در نماز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشک ریختند که یک یار و یک سرباز مطیع را از دست داد و مانند شهادت مالک اشتر که امام علی علیه السلام گریه کرد دررفتنش ایشان هم دررفتن سردارش اشک ریخت.

وی ادامه داد: امام علی علیه السلام به مردم گفت مالک سخره‌ای سنگین بود در برابر دشمنان؛ اما در این چند روز دیدیم که مردم این‌گونه سخن گفتند با رهبرشان که رهبر عزیز درست است که یار وفادارت را از دست دادی اما ما همه سلیمانی هستیم. عجیب انس الفتی است بین مردم و رهبری و این افتخارِ بزرگی است؛ برای بندگان خدا این جهان جولانگاه کوچکی است.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه در داستان عاشورا ابوالفضل عباس (ع) به امام حسین (ع) فرمودند اجازه بده به میدان بروم و بارها سردار سلیمانی هم اجازه گرفت از مقام معظم رهبری، مطرح کرد: شهید سپهبد سلیمانی در سال قبل این‌چنین گفت که دهه فاطمیه سال دیگر یعنی حالا نیستم و قبل از شهادت به حرم امام رضا رفت و درخواست شهادت کردند از آقا امام رضا و از این امام رئوف درخواست کردند.

نماینده ولایت‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از محبوبیت سردار دل‌ها در بین اقشار مختلف مردم و مسلمانان و غیرمسلمانان گفت و آیه‌ای را از قران مجید معنا کرد که هر کس خدا را دوست داشته باشد همه او را دوست دارند و هر کس خدا را عبادت کند زمین و زمان در اختیارش هست و هر کس از خدا بترسد همه کفار از او می‌ترسند و سردار این‌گونه بود.

 حجت‌الاسلام رحیمی در پایان با بیان اینکه سردار سلیمانی در مقابل دشمنان شیر ژیان و نسبت به مردم مانند سرباز خدمتکار بودند، اظهار کرد: طریقه شهادت ایشان جان‌سوز بود و اگر می‌بینید همه غصه‌دارند مطمئناً آقا امام زمان (عج) دلش شکست و گریان است و خودِ شهید خواسته بود از خدا که شهادتم را برسان.

وی در پایان با مرثیه‌ای در وصف حضرت فاطمه س و فرزندانش سخنانش را به پایان رساندند.

خبرنگار: یونس خدادوست

image_printچاپ مطلب

Visits: 14