نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد: تحول امام و رهبری باعث معرفی ایران به عنوان کشور مدعی تمدن شد / انقلاب اسلامی در صدور تفکر به دنیا موفق بوده است
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد: تحول امام و رهبری باعث معرفی ایران به عنوان کشور مدعی تمدن شد / انقلاب اسلامی در صدور تفکر به دنیا موفق بوده است

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه تحولی که امام و رهبری در جهان ایجاد کردند، ایران را به عنوان یکی از کشورهای مدعی تمدن در دنیا معرفی کرد، گفت: تفکر انقلابی در دنیا در حال صدور است و انقلاب اسلامی در صدور تفکر موفق بوده است.

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اختر شرق، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) مدیریت بر قلب ها داشتند و این موضوع نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان مشهود است.

وی با بیان اینکه امام (ره) توانستند اسلام را به درستی به جهانیان معرفی کنند و کار انبیاء الهی که ۱۴۰۰ سال برای تحقق اسلام در کل جهان آمده بودند مقدمه آن را امام در دنیا ایجاد کرد، افزود: تمدن نوین اسلامی با ظهور ولی عصر (عج) به فعلیت می رسد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد با تاکید بر اینکه امام (ره) توانست بر قلبهای همه مردم حکومت کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این ۳۰ سال ادامه دهنده راه امام بدون کم و کاست بود ولی کار مقام معظم رهبری به مراتب سخت تر از کار اول انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً ادامه راه سخت تر از شروع راه است، تصریح کرد: تحولی که امام و رهبری در جهان ایجاد کردند، ایران را به عنوان یکی از کشورهای مدعی تمدن در دنیا معرفی کردند.

نیک بین با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی یک بلوک غرب و یک بلوک شرق وجود داشت ولی امام گفتند ایران هم در این تقسیمات وجود دارد، اذعان کرد: آمریکا چون قوانین انقلاب اسلامی را قبول نداشت با آن قطع رابطه کردیم و تا زمانی که قوانین بشردوستانه اسلامی را نپذیرند همکاری نخواهیم کرد.

وی عنوان کرد: جنبش هایی در آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، کشورهای اروپایی و… از انقلاب اسلامی درس گرفتند و این نشان دهنده این است که تفکر انقلابی در دنیا در حال صدور است و انقلاب اسلامی در صدور تفکر موفق بوده است.

خبرنگار: محدثه صفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 10