نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی: سرمایه‌گذار مجاهد اقتصادی است
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی: سرمایه‌گذار مجاهد اقتصادی است

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای رهایی از مشکلات اقتصادی باید از ظرفیت‌های درونی کشور استفاده کنیم و آن‌ها را فعال کنیم گفت: اعزام کشتی‌های نفتی ایران از سر قدرت و اقتدار بود.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر بهروز محبی نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، ششتمد و داورزن در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه سبزوار گفت: شهید چمران الگویی استثنایی برای من است و در قلل علمی مرتفع مردی از جنس عرفان عملی است مردی از جنس مردان شبانه‌روزی و تلاش‌های عالمانه است نمونه و تفکر و اسوه چنین جریانی است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اظهار اینکه عضویت در این کمیسیون فرصتی است برای مطالبه تغییر مدل بودجه‌نویسی در کشور و سعی می‌کنیم بودجه‌نویسی در مجلس از طریق دولت مبتنی بر عدالت باشد.

محبی با اشاره به مشکلات راه‌های مواصلاتی سبزوار اضافه کرد مشکلات راه‌آهن و راه‌های مواصلاتی یک معضل کشوری است مجلس یازدهم باید تکلیف خودش را با جاده‌های مرگ مشخص کند این جزء برنامه‌های ما بود و پیگیری خواهیم کرد. خراسان با هشت درصد جمعیت و هشت درصد وسعت کشور بودجه‌ای کمتر از شش درصد را به خود اختصاص داده است و این دارای اشکال است.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای رهایی از مشکلات اقتصادی باید از ظرفیت‌های درونی کشور استفاده کنیم و آن‌ها را فعال کنیم گفت: اعزام کشتی‌های نفتی ایران از سر قدرت و اقتدار بود.

دکتر محبی در پاسخ به سؤالی در رابطه با موضوعات فرهنگی کشور گفت موازی کاری در فرهنگ وجود دارد ما باید بدانیم محوریت کارهای فرهنگی کجاست، وظایف افراد چیست؛ رهبر معظم انقلاب اولویت‌های کشور را اقتصاد و فرهنگ بیان کردند.

 وی تصریح کرد: شرایط کشور شرایط ویژه‌ای است ۵۰ درصد بودجه به دلیل فشارها قابل تحقق نیست برخی طلاب و کارگران با حقوق حداقلی زندگی می‌کنند برخی کارگران برخی بانوان این مشکلات رادارند نیاز است تا به این موضوع اقتصادی مجلس ورود پیدا کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در رابطه با جوان‌گرایی و به‌کارگیری جوانان در کشور عنوان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان کشور در بیست‌سالگی بر مسند قدرت نشستند و در ۶۰ سالگی با ترک نکردن قدرت درحالی‌که در قدرت نشسته‌اند چهل‌ساله‌ها را می‌گویند بچه هستید.

محبی با اظهار اینکه بنده طعم تلخ این رفتار‌ها را دیدم و حس کرده‌ام و نیازمند کادر سازی هستیم گفت نیازمند به‌کارگیری نیروهای جوان در عرصه‌های مختلف کشور هستیم.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به تحول‌گرایی با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در کشور گفت: تحول در دیدگاه امام با تغییر و تحول در مغزهای پیر انجام نخواهد شد؛ جوانان نیازمند نگاه عالمانه هستند.

محبی  با اشاره به فروش مازاد املاک برخی ادارات دولتی گفت:  املاک باید با دقت و سازوکار شفاف باشد تا مثل مشکلات آلومینیوم المهدی و هفت‌تپه پیش نیاید؛ باید شفاف باشد قوانین شفاف داشته باشد خرید به‌صورت شفاف و دقیق باشد و باقیمت واقعی انجام شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اظهار اینکه دولت با کمبود بودجه مواجه هست گفت: درفروش املاک اعمال‌نفوذ نکنیم ما باید نظارت‌ها را به‌درستی انجام دهیم از همه اضلاع سه قوه نظارت‌ها انجام شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20