نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی: وعده وزیر برای پرداخت پول زعفران خرید حمایتی تا پایان تیرماه
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی: وعده وزیر برای پرداخت پول زعفران خرید حمایتی تا پایان تیرماه

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی وعده تسویه‌حساب پول زعفران تحویلی به دولت (خرید حمایتی) را تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر احمد پور در جمع مردم رشتخوار گفت: کشاورزان بیش از ۶ ماهر است زعفران خود را به دولت تحویل داده‌اند و هنوز مطالبه این قشر زحمتکش کامل پرداخت‌نشده است.

وی گفت: ۳۰ درصد پول زعفران تحویلی به دولت پرداخت‌نشده و خواستار رفع این مشکل هستیم.

در این مراسم حسین احمد پور رئیس شورای شهر رشتخوار بابیان اینکه امروز مشکلات بیکاری جوانان، جاده و … نیازمند توجه نماینده در حوزه انتخابیه است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی شهرستان خواستار به‌کارگیری نیروهای مستعد بومی در پست‌های مدیریتی شهرستان شدند.

محمد چوپی عضو شورای شهر بابیان اینکه با توجه به فاصله طولانی و مشکلات ثبت‌اسناد مسکن و شهرسازی مردم در رشتخوار طی کردن مسافت طولانی به خواف برای مردم خصوصاً در بخش جنگل بسیار دشوار است، خاطرنشان کرد: درگذشته در بحث استخدام معادن و به‌کارگیری نیروهای تحصیل‌کرده و بیکار در منطقه رشتخوار به‌خوبی عمل نشده است، خواسته جوانان تحصیل‌کرده رسیدگی به وضعیت اشتغال در منطقه است.

این عضو شورای شهر با تأکید بر راه‌اندازی بخش دیالیز در بیمارستان حضرت زهرا (س) رشتخوار گفت: حضور پزشکان عمومی و متخصص نیز یکی از نیازهای امروز در رشتخوار است.

چوپی خواستار تأمین مواد اولیه کارخانه‌های فولادی در رشتخوار شد و تصریح کرد: کارخانه‌های فولادی در بحث تأمین مواد اولیه دچار مشکل هستند، معادن جهت تأمین مواد اولیه کارخانه‌های فولادی در منطقه باید متعهدانه عمل کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 3