نماینده تام‌الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه باخرز: الگوی اقتصاد مقاومتی مدل توسعه مردم‌محور است
نماینده تام‌الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه باخرز: الگوی اقتصاد مقاومتی مدل توسعه مردم‌محور است

نماینده تام‌الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه باخرز با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه مردم گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی به نوعی یک توسعه مردمی است.

به گزارش اختر شرق؛ محمد سعیدی‌کیا در مراسم امضای تفاهم‌نامه معین اقتصاد مقاومتی شهرستان باخرز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در مسیری که تا به امروز در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی مردم پیموده‌ایم، آقای رزم‌حسینی مشوق من بوده‌اند.

وی ادامه داد: نام طرح توانمندسازی ما که قرار است با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان باخرز اجرایی شود، «آبادانی و پیشرفت جامع» و شعار آن کار با مردم برای مردم است.

نماینده تام‌الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه توسعه باخرز با محوریت مثلث توسعه اقتصادی بیان کرد: اگر فضای کار فراهم شود، مردم توانا هستند؛ اگر در قلعه‌گنج توفیقاتی حاصل شده، نتیجه فراهم شدن بسترهای لازم برای مردم است.

سعیدی‌کیا گفت: اگر به رغم همه خدمات ارائه شده در کشور، هنوز نقاط محرومی وجود دارد، به این دلیل است که الگوی مناسبی در این زمینه وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مردم با هدف تحقق معیشت پایدار، یکی از اصول طرح آبادانی و پیشرفت جامع است، خاطرنشان کرد: مردم بسیار توانمند هستند لذا در اجرای این مدل از نظرات مردم و قشرهای مختلف استفاده خواهیم کرد.

نماینده تام‌الاختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور توسعه بر پایه پروژه‌محوری بوده است در حالی که در مدل اقتصاد مقاومتی، توسعه در نتیجه مردم‌محوری است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3