نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در مشهد گشایش یافت
نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در مشهد گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش اختر شرق؛ در این نمایشگاه، ۴۳ دستگاه اداری، یگان‌های نظامی و سمن‌های دفاع مقدس استان با بیش از ۴۰۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه غرفه دارد.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه جلوه‌ای از اقتدار و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی با همراهی آحاد مردم کشور است و نشان می‌دهد در طی ۴۰ سال مدلی ارائه کردیم که مردم در همه شئون از دفاع تا سازندگی کشور و از آبادانی و عمران تا مقابله با کرونا در وسط میدان هستند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه نشانگر توانمندی‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان ید واحده برای عبور از مشکلات، موانع و تنگناهاست، این حضور با هدف تحقق اهداف انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان و شادی دوستان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شعار امسال نمایشگاه دفاع مقدس «ما قوی هستیم» می‌باشد که نمایانگر قدرتمندی ما و قوی و آماده به کار بودن ملت ایران در وسط میدان است.

نمایشگاه دستاوردهای استانی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی از ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان بازدیدکنندگان است.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه قابلیت بازدید در بستر فضای مجازی را نیز دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6