نمایشگاه دائمی مد و نمایشگاه دائمی مد و لباس در مشهد راه‌اندازی می‌شود
نمایشگاه دائمی مد و نمایشگاه دائمی مد و لباس در مشهد راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در راستای حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی و توسعه و ترویج الگوهای بومی و ملی، در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام نمایشگاه دائمی مد و لباس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ جعفر مروارید در نشست فعالان مد و لباس استان اظهار کرد: استان خراسان رضوی به‌ویژه مشهد به دلیل هم‌جواری با بارگاه حضرت رضا (ع) و حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر و نیز بازار وسیع پوشاک با برندهای داخلی و خارجی آمادگی فروش و احداث این نمایشگاه دائمی رادار است.

وی ادامه داد: نگاه به تولید ملی و کالای داخلی با توجه به سلیقه بازار و رعایت سبک زندگی ایرانی و اسلامی ازجمله اهداف راه‌اندازی این نمایشگاه است.

مروارید با اشاره به مثلث توسعه اقتصاد فرهنگی استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش بر این است رونق تولید و خلق ثروت را در استان شاهد باشیم چراکه این مهم چرخه اقتصاد فرهنگ و هنر را در جامعه فراهم می‌کند.

وی اذعان کرد: مرجع‌های فکری که همان جامعه اصحاب فرهنگ و هنر است می‌تواند باذوق و سلیقه در ذائقه پوشش مردم تأثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پایان با اشاره به گذر فرهنگ و هنر آسمان گفت: مفتخریم که شاهد حضور طراحان و فعالان مد و لباس در این گذر هستیم و تلاش کردیم با رایزنی‌های مختلف این فضا به مدت دو سال به‌طور رایگان در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2