نمایشگاه‌های هنری در نگارخانه‌های مشهد در هفته سوم اسفند
نمایشگاه‌های هنری در نگارخانه‌های مشهد در هفته سوم اسفند

نگارخانه‌های مشهد اسفند ماه روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارند و میزبان آثار هنری و علاقمندان به این آثار هستند.

به گزارش اختر شرق؛ نگارخانه‌های مشهد اسفند ماه روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارند و میزبان آثار هنری و علاقمندان به این آثار هستند.

نمایشگاه بیست در بیست در گالری عسل

نمایشگاه گروهی حجم و نقاشی‌های کوچک با عنوان «بیست در بیست» به همت گروه هنری آرات آرا در نگارخانه عسل برگزار می‌شود. این نمایشگاه جمعه ۱۵ اسفند ماه افتتاح می‌شود و تا دوشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

مشاهیر ایران در نگارخانه حامی

نمایشگاه گروهی نقاشی «مشاهیر ایران» ۱۵ الی ۱۷ اسفند ماه در نگارخانه حامی برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این نمایشگاه بازدید کنند.

افرند در نگارخانه درخت

نمایشگاه گروهی هنرهای دکوراتیو با عنوان «افرند» با آثار از مونا عباسی، متینا نوری، الناز قادری، ندا کرمی، مرضیه علیزاده از ۱۳ الی ۱۵ اسفند ماه در نگارخانه درخت برگزار می‌شود. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۶ الی ۲۰ است.

رنگ شیشه‌های بهاری در پاتوق هنر

آثار نقاشی روی شیشه رویا رستات و هنرجویان مهدیه احمدی و الهام قربانی با عنوان «رنگ شیشه‌های بهاری» از ۱۴ الی ۱۶ اسفند ماه در نگارخانه پاتوق هنر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه نقاشی‌های ویترای، دکوری، دیوارکوب، آیینه و تابلو در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. همچنین ورکشاپ ویترای ۱۵ اسفند ماه ساعت ۱۷ در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

دیدار با آفتاب در نگارخانه آذر نور

نمایشگاه آثار نقاشی و حجم با عنوان” دیدار با آفتاب جمعه ۱۵ اسفند ماه در نگارخانه آذر نور افتتاح می‌شود این نمایشگاه تا ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 125