نماز عید فطر در تایباد چگونه برگزار خواهد شد؟
نماز عید فطر در تایباد چگونه برگزار خواهد شد؟

امام جمعه اهل سنت تایباد در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونای تایباد گفت: علما و مردم خواستار برگزاری نماز عید فطر هستند، این امر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان های سر باز میسر است.

به گزارش اختر شرق؛ مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد در حاشیه این جلسه گفت: از ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان تایباد می‌خواهیم در خصوص اقامه نماز جماعت و جمعه که در برخی مساجد برگزار می‌شود؛ پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر قرار است تجمعات متوقف شوند پس باید برای همه مساجد لازم الاجرا باشد و با کسانی که تخلف می‌کنند؛ برخورد شود.

همچنین حجت الاسلام آماده، امام جمعه موقت تایباد، در حاشیه جلسه با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری ما به آنچه متخصصان بهداشت می‌گویند؛ پایبند هستیم و آن را رعایت می‌کنیم، اظهار کرد: دشمن در کمین است و اگر علما به اندازه کافی اندیشه نکنند دشمن نماز را مورد هدف قرار داده و به آن ضربه می‌زند.

حجت‌الاسلام آماده در خصوص برخی پروتکل‌ها و رعایت بهداشت بیان کرد: مردم می‌توانند از سجاده و مهر شخصی استفاده کنند و در محل های برگزاری ماسک و دستکش بزنند.

امام جمعه موقت تایباد ادامه داد: در طی این روزها برخی از مردم مومن، موازین بهداشتی را رعایت کردند که این خود جای تقدیر و تشکر دارد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 15