نقش موثر تلاش‌های همه کارکنان واحد عمرانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان در کمک به آبادانی شهرهای خراسان رضوی
نقش موثر تلاش‌های همه کارکنان واحد عمرانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان در کمک به آبادانی شهرهای خراسان رضوی

گردهمایی بزرگ کارکنان و مدیران شرکت عمرانی همیارسازه توس در محل سالن همایش‌های دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جلسه که با حضور محمد رضا پرهیخته پور مدیرعامل، مهدی نعیمی نایب رئیس هیئت مدیره شرکت و حمید رضا آذری مدیرحراست سازمان به منظور معارفه و هم اندیشی اعضای جدید هیئت مدیره با کارکنان شرکت برگزار شد بر تلاش همه بخش‌های در جهت تکمیل و تسریع روند پروژه ها با حفظ وفاق و همدلی در کادر فنی و اجرایی تاکید و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی کارکنان و مهندسان این مجموعه تقدیر شد.

مدیرحراست سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به قدمت، تجربه و سابقه درخشان شرکت همیارسازه توس در حوزه عمران شهری در سطح استان افزود: نتیجه تلاش ها و اقدامات واحد عمرانی سازمان همیاری، تحقق پروژه های بزرگ و ملی بی نظیری در شهر مشهد مقدس و استان بوده که با حفظ، صیانت و بهره گیری مناسب از نیروهای انسانی متخصص به عنوان منابع ارزشمند و سرمایه های حقیقی شرکت می‌توان شاهد تداوم اثرگذاری همیارسازه در بخش عمران شهری استان باشیم.

حمیدرضا آذری تغییر و جابه جایی مدیران را با هدف گردش تجربه و استفاده بهینه از توان و ظرفیت همه متخصصان به منظور پیشبرد اهداف عالی سازمانی و لازمه پیشرفت و تعالی هر مجموعه ای عنوان و بر اصلاح ساختار و فرآیند های نادرست تاکید کرد.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه سازمان از برنامه های تیم مدیریتی شرکت عنوان کرد: حفظ آرامش و عدم پرداختن به حواشی به جهت بالا بردن تسلط و تمرکز در اجرای پروژه ها باید مورد توجه همه بخش ها قرار گرفته که قطعا با در نظر گرفتن انضباط در سیستم مالی و اداری، هوشمند سازی فرآیندها، سلامت و شفافیت در حوزه معاملات، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و تقویت بخش کنترل پروژه، بیش از گذشته شاهد موفقیت شرکت همیار سازه در جهت کمک به ارتقاء عمران و آبادانی شهری در استان خواهیم بود.

نعیمی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت همیار سازه توس نیز با ابراز خرسندی و قدردانی از کلیه پرسنل ضمن اعلام آمادگی در جهت هرگونه پیگیری، همکاری و حمایت از سیاست های مدیریتی شرکت، عنوان کرد: در چند بازدید میدانی اخیر تلاش ها، زحمات و خدمات ارزشمند پرسنل شرکت در پروژه های مختلف را شاهد بودیم و امیدواریم با همین دقت و همدلی اجرای پروژه ها طبق برنامه های زمان بندی تداوم داشته باشد.

پرهیخته پور مدیرعامل شرکت همیار سازه توس نیز ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای پرسنل زحتمکش این مجموعه عمرانی بر تداوم تلاش ها برای حرکت موفق در مسیر پیش رو با تکیه بر قدرت، همدلی و همزبانی همه بخش های اداری، فنی، مهندسی و … تاکید کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 67