نقش سپاه و سردار سلیمانی بی بدلیل است
نقش سپاه و سردار سلیمانی بی بدلیل است

امام‌جمعه موقت تایباد بابیان اینکه نقش سپاه و سردار سلیمانی بی بدلیل است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای زیادی است و باید راه شهدا ادامه پیدا کند و انتقام خون شهدا از آمریکا گرفته شود‌.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام مرتضی محدثی امام‌جمعه موقت تایباد نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تایباد، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و به جریان تاریخی یکی از جنگ‌های دوران پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: پرچم از دست سرداری افتاد و این پرچم به دست سرداری دیگری قرار می‌گیرید.

امام‌جمعه موقت تایباد به جایگاه شهید و خدمات سردار سلیمانی اشاره نمود که این اشاره، نماز جمعه تایباد را به مجلس روضه تبدیل و صدای گریه نماز گذاران فضای مصلا را فراگرفت.

خطیب نماز جمعه تایباد بابیان اینکه نقش سپاه و سردار سلیمانی بی بدلیل است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای زیادی است و باید راه شهدا ادامه پیدا کند و انتقام خون شهدا از آمریکا گرفته شود‌.

وی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: در اغتشاشات اخیر با سلاح‌های اسرائیلی مردم را هدف قراردادند و دشمن حساب‌شده واردشده بود.

حجت‌الاسلام محدثی افزایش قیمت بنزین را بی‌تدبیری خواند و گفت: تصمیم مسئولین در قیمت بنزین نتیجه رأی مردم است. قیمت این بی‌تدبیری به دوش رهبری گذاشته شد و با ورود رهبری به این موضوع مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.

وی راه‌بندان و ترافیک و ایجاد عصبانیت مردم را از راهکارهای اغتشاش‌گران دانست جمع‌کردن اغتشاشات در مشهد را مدیریت جهادی دانست و گفت: در بعضی شهرستان‌ها مدیریت لازم برای مهار اغتشاشات نشد. دشمن دنبال از بین بردن قدرت هسته‌ای ایران است و علاوه بر آن از بین بردن قدرت موشکی کشور.

خطیب نماز جمعه تایباد به قدرت منطقه‌ای ایران اشاره کرد و گفت: وزیر سابق امور خارجه آمریکا گفته که هر جا پا می‌گذاریم ایران حضور دارد.

حجت‌الاسلام محدثی دیگر قدرت ایران و مهم‌ترین آن را قدرت نفوذ کلام رهبری دانست و گفت: دشمن در جهت از بین بردن این نفوذ کلام از هیچ کوشش دریغ نمی‌کند.

وی افزود: دشمن از ملت ایران و رهبری و سپاه ناراحت است.

خطیب نماز جمعه تایباد با انتقاد از حضور آمریکا در عراق و کشورهای اسلامی، عنوان کرد: در کجای دنیادیده شده که امنیت سفارت یک کشور خارجی با خودش باشد؟ این نقض حاکمیت آن کشور است. آمریکا خودش حفاظت از سفارت‌خانه آمریکا در عراق را دارد که این‌یک تخلف بین‌المللی است.

وی ادامه داد: مسلمانان نباید زیر بار کفار بروند. اگر مسلمانان آزاد باشند خدا کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محدثی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: باید خیر و صلاح منطقه را در نظر بگیرند؛ مجلس فعلی تنوری نیست که نان لازمی برای ملت از آن بیرون بیاید، مردم باید انقلابی عمل کنند و به آرمان‌های امام و رهبری توجه کنند.

وی افزود: همه باهم هستیم و انتخابات و رأی به نیروهای انقلابی باید مدنظر باشد؛ باید کسی را انتخاب کنید که انقلابی باشد؛ کسی را انتخاب کنید که برای همه تلاش کند.

 خطیب نماز جمعه تایباد از دیگر شاخص‌های نماینده منطقه را فردی متخصص و کار بلد دانست و دانش و امانت‌داری را از ملزومات نماینده برشمرد و گفت: با انتخاب خوب و انقلابی کشور را بیمه کنید.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 7