نقشه سارقان حقه‌باز نقش بر آب شد
نقشه سارقان حقه‌باز نقش بر آب شد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو عامل سرقت که با ترفندی خودروی پراید را جلوی چشمان مالباخته ربوده بودند خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ عباس صارمی با اعلام این خبر گفت: چند روز قبل خانم جوانی خودروی سواری پراید خود را در چهارراه مخابرات مشهد پارک کرده بود و زمانی که قصد داشت خودرو را روشن کند موفق نشد. او قفل فرمان و قفل پدال را باز کرد و از دو نفر مرد ناشناس که جلوی خودرو ایستاده بودند کمک خواست.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: این دو مرد ناشناس که خودشان خودرو را دست‌کاری کرده بودند تا روشن نشود با تظاهر به این‌که قصد کمک دارند جلوآمده و خودرو را روشن کردند و درحالی‌که مالباخته کنار خیابان ایستاده و نظاره‌گرشان بود خودرو را روشن کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این لحظه زن جوان جلو رفت و یکی از متهمان که می‌خواست سوار خودرو شود او را هل داد و دو سارق خیابانی با سرعت از صحنه متواری شدند.

سرهنگ صارمی بابیان اینکه با گزارش این موضوع به‌فوریت های پلیسی ۱۱۰ تحقیقات پرونده آغاز و پس از گذشت سه روز، مأموران انتظامی خودروی سرقتی که وسایل آن بازشده بود را در محدوده خلق آباد مشهد کشف کردند، عنوان کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۴۱ رسالت، با همکاری مالباخته، فردی که قصد داشت با استفاده از آگهی در فضای مجازی، یکی از اقلام سرقتی را به فروش برساند شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بابیان این مطلب که این متهم که هیچ‌گونه سابقه کیفری نداشت و گویا با پیشنهاد سارقان برای خرید تعدادی از اقلام سرقتی به قیمت اندک وسوسه شده بود در تحقیقات اولیه، مشخصات متهمان اصلی پرونده را به پلیس داد، تصریح کرد: مأموران کلانتری ۴۱ رسالت در اقدامی غافلگیرانه دو متهم سابقه‌دار که به مواد مخدر اعتیاددارند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر دیگری اموال مسروقه کشف کردند.

سرهنگ صارمی در پایان خاطرنشان کرد: با دستورات مقام قضایی، تحقیقات پلیسی برای کشف دیگر سرقت‌های متهمان آغازشده است.

خبرنگار: یونس ریحانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12