نفرات برتر مسابقات پارکور خراسان رضوی معرفی شدند
نفرات برتر مسابقات پارکور خراسان رضوی معرفی شدند

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گفت: مسابقات پارکور و فری رانینگ خراسان رضوی جهت انتخابی تیم استان در دو بخش آقایان و بانوان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش اخترشرق؛ هانیه امانی درباره این مسابقات اظهار کرد: مسابقات پارکور و فری رانینگ خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار روز پنج شنبه ۱۸ آذر ماه در بخش بانوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات آقایان نیز ۵ آذرماه برپا شد، ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش بانوان در رده سنی بزرگسالان فاطمه دشتکی، معصومه ابری و زهرا واضحی در اسپید و فاطمه دشتکی و نوریه احمدی در فری رانینگ به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند، همچنین در رده سنی جوانان، ریحانه رحمانی، یگانه دهقان و زهرا قاسمی در اسپید و هانیه سالکی، مریم کهنمویی و ریحانه رحمانی در فری رانینگ به ترتیب اول تا سوم شدند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی افزود: در رده سنی نوجوانان نیزالناز محمدخانی، فاطمه افضلی، ستایش دوست محمدی و فائزه انصاری در اسپید و الناز محمدخانی، ستایش دوست محمدی و کیمیا حاجی حسین لو در فری رانینگ به ترتیب رتبه‌های برتر را بدست آوردند، همچنین در رده سنی نونهالان، دیانا شفقتی، آسیه الهی و ستایش جوان در اسپید و آسیه الهی، فاطمه رحیمی و مهدیه مرادیان در فری رانینگ به ترتیب اول تا سوم شدند.

امانی تصریح کرد: در بخش آقایان نیز یوسف قنبر زاده، سجاد درویشی، علیرضا حاجی زاده در رده سنی زیر ۱۶ سال، علیرضا رحیم زادگان، وحید رفیعی و امیر صابری در رده سنی زیر ۱۹ سال و مرتضی فیضی، علی شرفی و عرشیا خالقی در رده سنی بزرگسالان به ترتیب عناوین برتر را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: نفرات برتر مسابقات پارکور و فری رانینگ استان به مسابقات کشوری در یزد اعزام خواهند شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مهدی ناصحی نایب رئیس شورای شهر مشهد و علوی مقدم، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ساجدی برگزار شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 46