نظارت وبازرسی مستمر از غرفه‌های اطراف حرم مطهر وسایر واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی
نظارت وبازرسی مستمر از غرفه‌های اطراف حرم مطهر وسایر واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: بازدید از غرفه‌های عرضه کالاهای تنظیم بازار رینگ اول حرم‌مطهر در شش نقطه و بازدید سطح بازار و نظارت بر قیمتهای کالاهای اساسی و برخورد با گرانفروشی هر روزه به صورت مستمر توسط کارشناسان این مجموعه انجام می‌پذیرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: گشت‌های مستمر کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در برخورد با تخلفات عرضه کالاهای اساسی در حال فعالیت و خدمت‌رسانی می‌باشند.

سید علی اکبر نصری سرآسیا بیان کرد: در بازدید و گشت از مراکز به سرکشی و متخلفین که تخلفاتی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و… مرتکب شده بودند تذکر و اخطار صورت گرفت و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نصری سرآسیا گفت: برای رفاه حال زائران کالاهای اساسی به وفور در بازارهای اطراف حرم مطهر رضوی با هم کاری شهرداری و ارگانهای دیگر جانمایی گردیده و جهت کنترل و ممانعت از تغییر قیمت‌ها گشت‌های بازرسی و کنترل و نظارت بر بازار متمرکز شده است.

وی افزود: در صورت مشاهده و دریافت گزارش افزایش قیمت و دیگر تخلفات با حضور همه جانبه مانع از ایجاد تنش در بازار می‌شویم و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته هیچ مشکلی در تهیه و توزیع کالاهای اساسی نداشته و شاهد آرامش و ثبات قیمت در بازار باشیم.

لازم به ذکر است؛ شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ ش کایت و گزارشات خود را ارائه و پس از بررسی، نتیجه آن متعاقباً و در اسرع وقت اعلام می‌گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 100