نصرالله پژمان فر: امروز کشور را کمبود نیرو آزار نمی‌دهد بلکه سوء مدیریت آزار می‌دهد
نصرالله پژمان فر: امروز کشور را کمبود نیرو آزار نمی‌دهد بلکه سوء مدیریت آزار می‌دهد

نمایندهٔ مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۹۷ که فروش نفت خوب بود، ۹۳ درصد خرج جاری کشور از این طریق تأمین می‌شد و امروز کشور را کمبود نیرو آزار نمی‌دهد بلکه سوء مدیریت آزار می‌دهد.

به گزارش اختر شرق؛ نصرالله پژمان فر نمایندهٔ مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی عملکرد نمایندگان مشهد در محل دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی بابیان اینکه بودجه سال ۹۹ کپی بودجه ۹۸ سال است، اما اصلاح ساختاری در این بودجه وجود ندارد، عنوان کرد: اشکال کار اینجا است که دولت بودجه‌ی نفت را تغییر نداده است؛ نگاه من این است که تحریم یک فرصت است تا وابستگی به نفت کم شود و برای امسال زیر ۵۰۰ هزار بشکه نفت در روز خوش‌بینانه است.

وی ادامه داد: برای بودجه امسال پیش‌بینی‌شده روزانه یک میلیون بشکه نفت که این محقق نمی‌شود و درآمدی را پیش‌بینی کردیم که واقعیت ندارد. ۷۵ درصد بودجه‌ی دولت مال شرکت‌هاست که هیچ انضباطی ندارند و من مخالف این بودجه بودم.

پژمان فر بابیان این مطلب که ضعف مجلس عدم شفافیت آراست و اکثریت گروه تلفیق مجلس مخالف بودجه بودند اما دولت در همین چند ساعت ارتباطاتی با بعضی نماینده‌ها گرفت که مواضعشان تغییر کرد، اذعان کرد: در سال ۹۷ که فروش نفت خوب بود، ۹۳ درصد خرج جاری کشور از این طریق تأمین می‌شد و امروز کشور را کمبود نیرو آزار نمی‌دهد بلکه سوء مدیریت آزار می‌دهد.

نمایندهٔ مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: مهم‌ترین قانون، لایحه‌ی بودجه است یک مقداری را شاید مجلس بتواند تغییر دهد ولی این تغییر نمی‌تواند کشور را از بحران نجات دهد.

خبرنگار: امیرحسین علی پور

image_printچاپ مطلب

Visits: 8