نصب باکس‌های جدید ویژه نمک در سطح شهر مشهد
نصب باکس‌های جدید ویژه نمک در سطح شهر مشهد

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نصب باکس‌های جدید ویژه نمک در مناطق ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ شهرداری خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به توسعه شهر مشهد افزایش تقاطع‌ها و سطوح شیبدار، جانمایی و نصب باکس‌های ویژه نمک در تقاطع‌ها و سطوح شیبدار که در مواقع بارش برف دچار لغزندگی می‌شوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در همین راستا با فرا رسیدن فصل زمستان بیش از ۴۵۰ باکس فلزی ویِژه نمک در نقاط مختلف شهر جانمایی شده است.

وی افزود: باکس‌های فلزی به دلیل جنس خاص خود به مرور در اثر تغییرات جوی دچار آسیب می‌شوند و با توجه به ارزش مالی آن‌ها در بسیاری از موارد شاهد تخریب و سرقت آن‌ها هستیم. به همین منظور، ایجاد تغییرات کیفی این باکس‌ها در دستور کار اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد قرار گرفت و در مرحله اول تعداد ۴۵ باکس فایبرگلاس در مناطق ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ در نقاط خاص جانمایی شد.

رهنمایی در پایان خاطرنشان کرد: این باکس‌ها در تقاطع‌های غیر همسطح، پل‌ها و سطوح شیبدار و دوربرگردان‌ها جانمایی و نصب و همزمان با بارش برف آماده بهره برداری می‌باشد و به دلیل اینکه از جنس فایبرگلاس هستند در مقابل تخریب، سرقت و تغییرات جوی مقاوم ترند و دوام بیشتری خواهند داشت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 11