نشست هم‌اندیشی جهادگران فضای مجازی مدارس مشهد برگزار شد
نشست هم‌اندیشی جهادگران فضای مجازی مدارس مشهد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی مدارس علمیه مشهد با عنوان جهادگران فضای مجازی در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نصیرایی در این نشست، گفت: باید دقت داشته باشیم که در چه عرصه‌ای مشغول فعالیت هستیم و تلاش می‌کنیم.

وی همفکری درباره فضای مجازی را لازم دانست و ابراز کرد: یکی از عرصه‌هایی که به‌طورجدی و قاطع و یقین می‌خواهیم در برنامه‌ها داشته باشیم، ورود به عرصه مجازی و رسانه است.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان گفت: کارهای خوبی شروع‌شده و نسبت به گذشته فعالیت‌های مناسبی انجام‌شده که البته هنوز به آرمان مدنظر نرسیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه جبهه‌ای داشت و تجمع و هدفمند کردن ظرفیت‌ها یک امر ضروری است، اظهار کرد: باید این امر را در مجموعه‌های مرتبط تقویت کرد زیرا اگر می‌خواهیم قوی و مؤثر باشیم و رشد کنیم، باید یک جبهه واحد باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نصیرایی با اشاره به اینکه دشمن مایکی است و باید در یک نقشه واحد و به صورتی هدفمند هرکسی وظیفه و مأموریت خود را انجام دهد، ابراز کرد: بنا نیست برای کسی تعیین تکلیف شود. هرکسی باید کار خودش را انجام دهد اما بداند و به‌طور هماهنگ و همراه به فعالیت بپردازد.

وی مجدداً بر ارائه نقشه راه تأکید کرد و گفت: این نقشه باید بر آسای تجربه گذشته و وضعیت موجود نوشته شود تا بتوان در عرصه فرهنگی، اجتماعی، علمی و غیره در کنار امور نظامی، انتقام سخت از دشمن گرفت که این کار جز با حضور و تقدم حوزه علمیه انجام نمی‌شود.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان اطلاع از فعالیت‌های یکدیگر را مهم خواند و بر اولویت‌بندی و تقسیم‌کارها تأکید کرد تا ظرفیت‌های موجود با پشتیبانی همدیگر به نتیجه برسد.

وی درباره فضای امروز حاکم بر حوزه علمیه گفت: فهم خوب دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و عملیاتی شدن آن به‌درستی در میان حوزویان حاکم و میزان نیز فرمایشات ایشان است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6