نجات ۶ نفر توسط آتش نشانان در پی انفجار توأم با آتش سوزی امشب یک آپارتمان مسکونی در بولوار پیروزی مشهد + گزارش تصویری
نجات ۶ نفر توسط آتش نشانان در پی انفجار توأم با آتش سوزی امشب یک آپارتمان مسکونی در بولوار پیروزی مشهد + گزارش تصویری

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع انفجار توام با آتش سوزی یک آپارتمان مسکونی در بولوار پیروزی این شهر و نجات شش فرد گرفتار از میان آتش و دود توسط آتش نشانان و نجاتگران ۳ ایستگاه خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: شامگاه امروز بیستم دیماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع انفجار توام با آتش سوزی طبقه همکف یک آپارتمان مسکونی ۳ طبقه و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و دود، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۴۷.۲۳، ۲۵ را به محل حادثه در خیابان پیروزی شماره ۱۴ اعزام کرد.

این مقام ارشد آتش نشانی مشهد بیان کرد: نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند: شدت انفجار و آتش سوزی ناشی از آن، باعث تخریب بخشی از یک منزل مسکونی ۶۰ متری و گرفتار شدن ساکنان در طبقات بالای شده بود که بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان ضمن تقسیم به چند گروه ضمن نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، این آتش سوزی را مهار کردند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد در پایان خاطرنشان کرد: با سرعت عمل و جانفشانی آتش نشانان شش فرد گرفتار شامل سه کودک، دو مرد و یک زن به طرز معجزه آسای از مرگ حتمی نجات و با توجه به استنشاق دود، همگی این افراد برای سیر مراحل پزشکی توسط تکنسینهای اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

لازم به ذکر است؛ آتش نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش سوزی و ایمن‌سازی کامل منزل آسیب دیده و محیط پیرامونی محل انفجار به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

میزان خسارت مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 51