نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد الرضا (ع)؛  بودجه عمرانی مناطق حاشیه شهر را به ۳۰ درصد افزایش می‌دهیم
نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد الرضا (ع)؛  بودجه عمرانی مناطق حاشیه شهر را به ۳۰ درصد افزایش می‌دهیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد الرضا (ع) با اشاره به اینکه یکی از شعارهای شورای ششم، تخصیص بودجه به حاشیه شهر و برقراری عدالت در پهنه‌های شهری است، گفت: تاکنون به‌طور میانگین، ۱۵ درصد از بودجه‌های عمرانی به حاشیه شهر تخصیص پیدا می‌کرده ولی امیدواریم در این دوره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این عدد را به ۳۰ درصد برسانیم و شیب خدمات را به حاشیه شهر ببریم، طی سال‌های اخیر را جبران کنیم.

به گزارش اخترشرق؛ مهدی ناصحی در ابتدای بیست‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم و گرامیداشت «مادران و همسران شهدا»، افزود: مادران شهدا، غرس‌کنندگان نهال شهید و همسران شهدا، بارورکنندگان این درخت تنومند هستند.

وی در ادامه به ۲۶ دی‌ماه، روز فرارشاه معدوم از کشور اشاره و اظهارکرد: ۲۶ دی‌ماه، شروع‌کننده جریانی بود که پس از مدت کوتاهی منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد؛ فرار شاه خائن، بسیاری از مردم را به این جمع‌بندی رساند که تغییر حکومت باید اتفاق بیفتد و تاریخ در این دوره دچار تحولی اساسی شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد الرضا (ع) همچنین به ۲۷ دی‌ماه، سالروز شهادت غریبانه شهید «نواب صفوی»، اشاره و خاطرنشان کرد: اولین جرقه‌های انقلابی‌گری به دست این شهید گرانقدر زده شد و راه جدیدی برای مبارزه با استکبار فراهم آورد؛ بسیاری از اتفاقاتی که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می‌خورد، ناشی از رشادت‌های شهداست.

ناصحی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه این روزها عده‌ای به دلایلی نامعلوم، حرکت‌هایی علیه اقدامات مدیریت شهری در فضای مجازی انجام می‌دهند، تصریح کرد: توصیه اخلاقی ما به این افراد این است که نقدها را «عالمانه» انجام دهند؛ به دنبال حواشی رفتن، جز اتلاف وقت مدیریت شهری، دستاورد دیگری ندارد.

وی کفت: منتقدانی که حسن نیت دارند، در ارتباط مستقیم دغدغه‌های خود را مطرح کنند تا نسبت به رفع و رجوع آن‌ها اقدام کنیم؛ همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوان به مردم خدمت کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرمشهد الرضا (ع) در ادامه به برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر و کارشناسان و مدیران مدیریت شهری در جلساتی که گاه تا ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد، درحال بررسی دقیق اصلاح بودجه هستند و امیدواریم در جلسه آتی شورای شهر مطرح و بررسی نهایی شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20