نام‌گذاری کمربندی ضلع شرقی تایباد از میدان امام رضا (ع) منتهی به میدان پیر هرات به نام سردار سلیمانی
نام‌گذاری کمربندی ضلع شرقی تایباد از میدان امام رضا (ع) منتهی به میدان پیر هرات به نام سردار سلیمانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تایباد گفت: به‌پاس نکوداشت نام سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بنا به پیشنهاد‌ها و درخواست‌های شهروندان تایباد مبنی بر نام‌گذاری یکی از میدان‌ها یا خیابان‌های شهر به نام این قهرمان ملی، شورای اسلامی شهر تایباد ضمن دریافت موافقت شورای فرهنگ عمومی این نام‌گذاری را به تصویب رساند.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه داخلی شورای اسلامی شهر تایباد در محل این شورا برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تایباد در گفتگو با اختر تایباد گفت: به‌پاس نکوداشت نام سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بنا به پیشنهاد‌ها و درخواست‌های شهروندان تایباد مبنی بر نام‌گذاری یکی از میدان‌ها یا خیابان‌های شهر به نام این قهرمان ملی، شورای اسلامی شهر تایباد ضمن دریافت موافقت شورای فرهنگ عمومی این نام‌گذاری را به تصویب رساند.

وی گفت: با تشکیل جلسه و طرح مطلب، نظر نام‌گذاری کمربندی ضلع شرقی تایباد از میدان امام رضا (ع) منتهی به میدان پیر هرات که یکی از جدیدترین و بااهمیت‌ترین راه‌های شهر تایباد هست، مطرح و با موافقت اعضای شورا به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تایباد در پایان خاطرنشان کرد: این کمربندی که مسیر تردد کامیون‌ها و تریلی‌های ترانزیت به سمت گمرک دوغارون می‌باشد، مؤثرترین مسیر جهت جلوگیری از خطر حضور خودروهای سنگین به داخل شهر است که امیدواریم با کنترل بیشتر پلیس راهور از حضور کامیون به شهر جلوگیری به عمل آید.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 2