مهار آتش سوزی کامیونت حامل میوه در یک غرفه، میدان بار سپاد توسط آتش نشانان شهر مشهد
مهار آتش سوزی کامیونت حامل میوه در یک غرفه، میدان بار سپاد توسط آتش نشانان شهر مشهد

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع آتش سوزی یک خودرو کامیونت حامل میوه و سرایت آتش به یک غرفه در میدان بار سپاد مشهد و اقدام بموقع آتش نشانان برای مهار این حریق خبر داد.

به گزارش اخترشرق؛ آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت ؛صبح امروز پنجشنبه ۲۵ آذرماه در پی اعلام مشاهده دود و آتش از داخل یک خودرو و سرایت حریق به یکی از غرفه های میدان بار سپاد به سامانه۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان چندین ایستگاه را به محل آتش سوزی اعزام که با حضور به موقع آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آتش به سایر غرفه های این میدان بار جلوگیری بعمل آمد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد با بیان این مطلب که پس از اطفاء این حریق مشخص شد، راننده این کامیونت که حامل میوه بوده در درون وسیله نقلیه به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده است، تصریح کرد: در بررسی های بیشتر روشن بودن پیک نیک در داخل این کامیونت علت اولیه این حریق اعلام شده و بررسی های دقیق تر توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد با بیان اینکه با توجه به فصل سرما برخی رانندگان اقدام به روشن کردن پیک نیک در داخل وسیله نقلیه می کنند ،خاطرنشان کرد: این اقدام کاملا خطرناک بوده و علاوه بر اینکه احتمال گاز گرفتگی راننده و مرگ خاموش را در پی دارد،خطر آتش سوزی در خودرو را نیز افزایش می دهد.

لازم به ذکر است؛ برخی از شاهدان میدان بار از حضور شبانه و خوابیدن رانندگان کامیون های حامل بار در درون وسیله نقلیه و روشن کردن پیک نیک برای گرم کردن خود  در این میدان بار ابراز نارضایتی کرده و خواستار نظارت بیشتر مسئولان این بازار به این اقدام خطرآفرین این افراد شده اند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 38