مهار آتش سوزی بارانداز کالا در مشهد + گزارش تصویری
مهار آتش سوزی بارانداز کالا در مشهد + گزارش تصویری

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان چندین ایستگاه برای مهار آتش سوزی انبار یک شرکت باربری در شرق این شهر خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک سوله در شرق این شهر، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۶، ۴۱، ۱۸ را به محل حادثه در خیابان مفتح شرقی مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: با حضور آتش نشانان مشخص شد که حریق در قسمت مرکزی این انبار و بارانداز کالا رخ داده و حریق علاوه بر اینکه موجب آتش گرفتن بخشی از کالاهای موجود شده بود در حال سرایت به یک دستگاه تریلی و یک خودرو پراید پارک شده در این انبار بود که آتش‌نشانان به سرعت ضمن محاصره آتش از چندین جهت اقدام به انجام عملیات اطفائ کرده و موفق شدند ضمن مهار آتش سوزی از سرایت حریق به اطراف و بافت مجاور این مکان جلوگیری کنند.

لازم به ذکر است؛ علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و آتش‌نشانان پس از اتمام عملیات به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 125