مهار آتش سوزی انبار مواد خوراکی حیوانات خانگی در غرب مشهد
مهار آتش سوزی انبار مواد خوراکی حیوانات خانگی در غرب مشهد

مدیر منطقه یکم آتش نشانی شهر مشهد از تلاش آتش نشان برای مهار آتش سوزی انبار مواد خوراکی حیوانات خانگی در غرب این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه با سرعت عمل نیروهای امدادی در این حریق به کسی آسیبی نرسید.

به گزارش اختر شرق؛ آتشپاد دوم محسن اسدی با بیان این مطلب گفت؛ سحرگاه امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک انبار در غرب شهر مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران به همراه ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق و همچنین خودروهای تجهیزات، توربوفن و خودرو آنسول (پودرپاش) آتش نشانی مشهد را به محل حادثه در جاده مشهد به چناران در حومه این شهر اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود؛ با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در داخل سوله‌ای به وسعت نزدیک به ۵۰۰ مترمربع که محل نگهداری مواد خوراکی حیوانات خانگی بود به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر انبارها و کارگاه‌های مجاور این مکان بود که به سرعت آتش نشانان در اقدامی احتیاطی ضمن ایمن‌سازی اطراف، از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات مهار و ضمن کاوشی چندساعته و انجام عملیات لکه‌گیری درمحل این آتش سوزی را بصورت کامل اطفاء کردند.

مدیر منطقه یکم آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد، با سرعت عمل آتش‌نشانان از گسترش آتش سوزی به سوله‌های مجاور این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد، خسارات جبران‌ناپذیر جانی و مالی رقم می‌خورد.

آتشپاد دوم اسدی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه این مجموعه فاقد هرگونه تجهیزات اعلام و اطفاء حریق بوده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ در جریان عملیات مهار این آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان مأموریت و ایمن‌سازی محیط حادثه به ایستگاه‌های خویش در مشهد مراجعت کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16