منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد پیشتاز در جذب همیار طبیعت
منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد پیشتاز در جذب همیار طبیعت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد در جذب همیار طبیعت پیشتاز است.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا نخعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۱۶ نفر همیار در قالب همیار طبیعت جذب شده اند، عنوان کرد: از این میزان ۶۱۵ نفر همیار مروج، ۱۸۰ نفر همیار دانش آموز، ۵۷۱ نفر در قالب همیار محافظ ثبت نام گردیده اند.

وی ادامه داد: جلب مشارکت مردم و دست اندرکاران در امر حفاظت، احیاء و توسعه پایدار منابع طبیعی، ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های عمومی جامعه و ایجاد حساسیت به حفظ و احیاء منابع طبیعی و اطلاع‌رسانی به موقع تخریب عرصه‌ها، آتش سوزی احتمالی و تصرف اراضی ملی به یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و دستگاههای ذیربط از جمله اهداف و وظایف طرح همیار طبیعت می‌باشد.

نخعی بیان کرد: علاقه مندان در طرح همیار طبیعت می‌توانند با ثبت نام در سایت http://hamyartabiat.frw.ir پس از تایید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کارت همیار طبیعت دریافت نمایند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان گناباد تاکنون بالاترین میزان جذب همیار طبیعت را در بین شهرستان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 31