ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی در کاشمر اعلام شد
ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی در کاشمر اعلام شد

فرماندار شهرستان کاشمر از ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

فرماندار شهرستان کاشمر از ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در گفتگویی از ممنوعیت راه‌اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

رئیس ستاد اجرائی انتخابات شهرستان کاشمر با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود؛ تمرکز واحدهای مختلف در هسته مرکزی شهر کاشمر و ترافیک سنگین در این قسمت در ایام تبلیغات انتخابات مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان و اصناف را در پی خواهد داشت و ازاین‌رو بر اساس مصوبه شورای تأمین همچون دوره‌های قبل در زمان تبلیغات انتخابات، راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در خیابان‌های اصلی منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر ممنوع است.

فرماندار شهرستان کاشمر بیان داشت: به استناد ماده ۶۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۷/۰۹/۱۳۷۸ با اصلاحات بعدی ستادهای تبلیغات انتخاباتی تنها در مراکز بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها دایرمی گردد در شهرهای بزرگ در هر منطقه شهرداری یک محل به‌عنوان ستاد انتخاباتی می‌تواند دایر گردد و بر این اساس ستادهای انتخاباتی در شهرستان باید فعالیت نمایند.

ساقی اظهار کرد: بر اساس این مصوبه ایجاد و استقرار ستادهای تبلیغات انتخابات از چهارراه‌های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: بر اساس این مصوبه ایجاد ستاد انتخاباتی کاندیداها از چهارراه بهبودی به سمت میدان مرکزی، در خیابان قائم از ابتدای خیابان ۱۵ خرداد به‌طرف میدان مرکزی، در خیابان ۱۷ شهریور از ابتدای خیابان شهید ترابی تا میدان مرکزی و در خیابان مدرس از ابتدای خیابان امام موسی صدر تا میدان مرکزی ممنوع است.

ساقی افزود؛ به استناد ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن داوطلبین نمایندگی مجلس می‌توانند از روز ۱۰ آذرماه به مدت هفت روز با مراجعه به وزارت کشور یا فرمانداری یا بخشداری حوزه انتخابیه و یا سفارتخانه یا کنسولگری یا نمایندگی سیاسی برای داوطلبانی که واجد شرایط بوده و در خارج از کشور بسر می‌برند نسبت به تکمیل و تسلیم پرسشنامه مخصوص اعلام داوطلبی اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد طی برنامه زمان‌بندی انتخابات، زمان قانونی تبلیغات داوطلبین شوراهای اسلامی از ۲۴ بهمن‌ماه شروع و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3