معین اقتصادی رشتخوار ۱۰۰ میلیارد ریال به ساخت راه اختصاص داد
معین اقتصادی رشتخوار ۱۰۰ میلیارد ریال به ساخت راه اختصاص داد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بنیاد علوی به عنوان معین اقتصادی شهرستان رشتخوار ۱۰۰ میلیارد ریال به تکمیل راه سرآسیاب به دهستان شعبه در این شهرستان اختصاص داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی رسولیان در نشست بررسی رفع موانع و مشکلات معین اقتصاد مقاومتی شهرستان رشتخوار اظهار کرد: با عنایت به ضرورت تکمیل جاده بین شهری سرآسیاب – رشتخوار مقرر شد اقدامات لازم توسط اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب که در خصوص تامین اعتبار لازم برای این طرح نیز مقرر شد پیگیری لازم از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام گیرد، تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات کمبود آب شرب و دامداری‌های شهرستان رشتخوار نیز مقرر شد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی حداکثر تا پایان هفته جاری نسبت به تهیه طرح آبرسانی، حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب و احداث خط انتقال آن در این شهرستان اقدام و انجام عملیات بعدی را به بنیاد علوی منعکس کند.

گفتنی است، رشتخوار خراسان رضوی به عنوان یکی از محرومترین مناطق این استان شناخته شده است و در همین راستا تفاهمنامه‌ای با بنیاد مستضعفان منعقد شد که در قالب آن زمینه توسعه و آبادانی این منطقه فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است؛ مجموعه بنیاد علوی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان کشور است که در راستای این تفاهمنامه، مقرر شد مدت سه سال در مناطق محروم بخش جنگل از توابع رشتخوار، به مردم محروم این منطقه خدمت‌رسانی کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12