معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی: ۲۵۰ پروژه سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران ارائه شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی: ۲۵۰ پروژه سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران ارائه شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از ارائه ۲۵۰ پروژه سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران در اجلاس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی رسولیان، در جلسه شورای سیاست‌گذاری اجلاس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی دراین‌باره اظهار کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استان در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی احصاء و به تأکید ارکان الگو رسیده است، لذا این اجلاس فرصت ارزشمندی برای عملیاتی نمودن آن‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: با حضور مدیران عامل بانک‌های کشور، مدیران شرکت‌های تأمین مالی و بورس و سرمایه‌گذاران توانمند ملی و استانی در این اجلاس می‌توان در قالب میزهای تخصصی مذاکرات دوجانبه، شرایط تأمین مالی پروژه‌ها را فراهم کرد.

علی رسولیان در ادامه به برنامه‌ریزی برای حضور وزرای مختلف، مهمانان داخلی و خارجی توانمند و بیش از ۲۰ سفیر مقیم در ایران برای شرکت در اجلاس پرداخت و گفت: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی در سیاست‌های اقتصادی فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن کرده است، اکنون بهترین فرصت و مشوق‌ها برای آن‌ها در استان وجود دارد و در این راستا تأکید استان بر همراهی حداکثری دستگاه‌های اجرایی در تسهیل فضای کسب‌وکار بوده است.

در این جلسه محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، اجلاس مذکور را فرصتی برای تبیین ظرفیت‌های گسترده استان خراسان رضوی و شهر مشهد برای سرمایه‌گذاری دانست و از برنامه‌های گسترده شهرداری برای این مراسم خبر داد.

لازم به ذکر است؛ اجلاس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی از ١۵ الی ١٧ اسفند سال جاری با محوریت استانداری، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، اتاق بازرگانی و دستگاه‌های اجرایی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4