معاون صنایع دستی خراسان رضوی: دوره آموزش دوخت‌های سنتی به صورت مجازی برگزار می‌شود
معاون صنایع دستی خراسان رضوی: دوره آموزش دوخت‌های سنتی به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی از برگزاری دوره آموزش دوخت های سنتی به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد مطیع با اعلام این خبر عنوان کرد: آموزش دوخت‌های سنتی به صورت مجازی توسط استاد زهرا محسنی پیشکسوت درجه یک رودوزی‌های سنتی ایران برگزار می‌شود.

وی با دعوت از علاقه‌مندان به دوخت‌های سنتی ایران برای استفاده از این دوره آموزشی، ادامه داد: متقاضیان به پرتال اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی به آدرس Razavichto.ir معاونت صنایع دستی، بخش آموزش، فایل‌ها و فیلم های آموزشی مراجعه واستفاده کنند.

مطیع با اشاره به شرایط فعلی جامعه و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: با توجه به اقدامات و برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا واحد آموزش این معاونت این دوره آموزشی را برای علاقه‌مندان به رودوزی‌های سنتی پیش بینی کرده و این دوره‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده علاقه‌مندان از این دوره آموزشی رایگان است و هزینه‌ای برای استفاده از این دوره دریافت نمی شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10