معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی: حوزه‌های امتحانات نهایی الکترونیکی می‌شوند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی: حوزه‌های امتحانات نهایی الکترونیکی می‌شوند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی به الکترونیکی شدن حوزه‌های امتحانات و شخصی‌سازی پاسخنامه دانش آموزان در این دوره از برگزاری امتحانات نهایی اشاره کرد.

به گزارش اختر شرق؛ محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه وبیناری ستاد آزمون با حضور سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دیگر معاونین و جمعی از روسای ادارات نواحی و مناطق مدیران شهرستان‌ها گفت: به علت اهمیت سوابق تحصیلی مهم‌ترین و ظریف‌ترین برنامه آموزش و پرورش در حال حاضر برنامه برگزاری امتحانات نهایی است.

وی به مدیران پیشنهاد کرد: زمان طلایی باقی مانده تا امتحانات را مدیریت کنند و پایگاه‌های مطالعاتی تا انتهای اردیبهشت ادامه داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بیان کرد: فرآیند امتحانات نیازمند تعامل شایسته است.

سید ابوالفضل حسینی، پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه جلسه گفت: تمام تجهیزات و امکانات ادارات برای آزمون باید توسط کارگروه پشتیبانی بررسی شده، اقلام موجود و لازم در فرم ارسالی اداره کل وارد و به اداره کل ارجاع داده شود.

وی افزود: تجهیزات مورد نیاز برای ارسال به موقع اوراق به مراکز تصحیح پیش بینی و حساسیت‌های آزمون در نظر گرفته شود.

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پایه‌های اول تا پنجم دوره ابتدایی امتحان برگزار نمی‌شود و ارزشیابی به صورت مستمر و کیفی توصیفی انجام می‌گیرد؛ فقط امتحانات پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: در ارزشیابی کیفی توصیفی نمره وجود ندارد و دانش آموزان بر اساس عملکرد خود در کلاس سنجیده می‌شوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 79