مسئول مرکز کشاورزی رازی شهرستان جوین: بروز سازی دانش همکاران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این روزهای کشاورزی است
مسئول مرکز کشاورزی رازی شهرستان جوین: بروز سازی دانش همکاران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این روزهای کشاورزی است

مسئول مرکز کشاورزی رازی شهرستان جوین باهدف بررسی روند آموزش مروجین مسئول پهنه‌های کشاورزی در کانون‌های یادگیری از نحوه‌ی برگزاری دوره مهارتی برنامه‌ریزی عملیاتی کارشناسان مروج پهنه‌های کشاورزی در کانون یادگیری بازدید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ ابوالفضل سردارآبادی مسئول مرکز کشاورزی رازی با اشاره به اهمیت این کانون‌ها و بهره‌گیری مسئولین پهنه کشاورزی، خاطرنشان کرد: مروجین مسئول پهنه‌های کشاورزی این شهرستان طی یک دوره عملی، مهارت‌های برنامه‌ریزی را فرامی‌گیرند و از نزدیک با کانون‌های مختلف ازجمله شیلات، گلخانه و … آشنا می‌شوند.

سردارآبادی با اشاره به اینکه مروجین پهنه‌های کشاورزی باید در تمامی زمینه‌ها اطلاعات بروز و نوینی داشته باشند تا در هنگام مواجهه با کشاورزان باقدرت هرچه بیشتر و با اطلاعات کافی آن‌ها را راهنمایی کنند، گفت: این دوره‌ها نیز درمجموع به مدت یک هفته ادامه‌دارند.

 مسئول مرکز کشاورزی رازی جوین با اشاره به اینکه شهرستان جوین دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی است و بالغ‌بر ۱۲ هزار بهره‌بردار در این بخش مشغول فعالیت هستند و به‌طورقطع مروجین روزانه با تعداد بالایی از کشاورزان روبرو می‌شوند، عنوان کرد: درواقع مروج وظیفه انتقال دانش و علم بروز کشاورزی در تمامی بخش‌ها به کشاورزان را بر عهده دارد.

خبرنگار: سید حجت‌الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 46