مسئول عمران شهرداری چناران: ۳۰ هزار متر مربع از معابرشهری آسفالت میشود
مسئول عمران شهرداری چناران: ۳۰ هزار متر مربع از معابرشهری آسفالت میشود

اجرای پروژه بزرگ عملیات روکش آسفالت معابر شهری در دستور کار شهرداری چناران قرار گرفت.

اجرای پروژه بزرگ عملیات روکش آسفالت معابر شهری در دستور کار شهرداری چناران قرار گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ مهندس مجید پورعفتبان مقدم با اعلام این خبر گفت: با مصوبه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پیگیری شهردار چناران ۳۰ هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت می‌شود.

وی مطرح کرد: برای تهیه آسفالت و اجرای عملیات بزرگ روکش آسفالت معابر، مبلغ ده میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری اختصاص‌یافته است.

مسئول عمران شهرداری چناران بیان کرد: این پروژه در گام اول شامل آن دسته از معابر خاکی و فاقد آسفالتی ست که مبلغ همیاری توسط ساکنین به شهرداری پرداخت گردیده است.

مهندس مقدم با اشاره به ترمیم آسفالت معابر فرسوده شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی آسفالت در برخی از خیابان‌های سطح شهر، عملیات روکش کامل آسفالت نیز در دستور کار قرارگرفته و هم‌اکنون همکاران پرتلاش ما در قسمت عمران شهرداری مشغول جمع‌آوری پل‌های مقابل منازل شهروندان در تعدادی از خیابان‌های بلوار شهدا هستند.

وی اظهار کرد: متأسفانه اکثر پل‌هایی که توسط شهروندان در مقابل منازلشان احداث می‌شود، استاندارد نیست و باعث ایجاد معضلاتی چون آب‌گرفتگی و درنهایت منجر به خرابی آسفالت می‌گردد، لذا با عنایت به رفع این معضل مقرر شد توسط واحد اجراییات شهرداری نسبت به ارائه اخطار جهت جمع‌آوری این‌گونه پل‌ها به مالکان منازل مسکونی اقدام گردد.

وی ادامه داد: در صورت عدم رعایت این مورد و جهت جلوگیری از بروز خسارت به آسفالت معابر و ایجاد مزاحمت برای دیگر همشهریان معزز به‌ناچار نسبت به اختصاص جریمه مالی اقدام خواهد شد.

مسئول عمران شهرداری چناران در پایان گفت: در حال حاضر عملیات جمع‌آوری پل‌ها در تعدادی از خیابان‌های بلوار شهدا به‌منظور شروع عملیات روکش آسفالت در دست اقدام قرار دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 14