مرگ یک نفر در اثر تصادف خودرو سواری با گاردریل در ۴۵ کیلومتری محور نیشابور به سبزوار
مرگ یک نفر در اثر تصادف خودرو سواری با گاردریل در ۴۵ کیلومتری محور نیشابور به سبزوار

با اعلام تصادف یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل در ۴۵ کیلومتری محور نیشابور به سبزوار و درخواست کمک امدادگران هلال‌احمر برای رهاسازی مصدوم حادثه یک تیم از نجات گران ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

به گزارش اختر شرق؛ علی‌اکبر شکیبا سرپرست سازمان دراین‌باره گفت: نجات گران آتش‌نشان بلافاصله پس از رسیدن به محل و بررسی اقدامات انجام‌شده از سوی امدادگران هلال‌احمر اقدام به برش گاردریل نمودند. پس از برش گاردریل ستون سمت شاگرد خودرو و قسمت‌هایی از صندلی شاگرد نیز برش داده شد تا مصدوم رهاسازی شود.

شکیبا بابیان اینکه با توجه به اینکه خودرو درشیب کنار جاده قرار داشت کار ثابت سازی توسط نجات گران هلال‌احمر و آتش‌نشان نیز انجام‌شده بود که در حین کار خودرو حرکت نکند و موجب آسیب بیشتر نشود، اظهار کرد: متأسفانه شدت برخورد به‌قدری شدید بوده که حدود ۱۰ متر گاردریل از جلو خودرو واردشده و پس از عبور از بدن سرنشین که خانمی ۳۴ ساله بود از صندلی نیز عبور کرده و از عقب خودرو خارج‌شده بود.

سرپرست آتش‌نشانی گفت: نجات گران و امدادگران دقایق نفس‌گیر و سختی را پشت سر گذاشتند تا مصدوم را رهاسازی کنند و تحویل اورژانس هوایی نمایند ضمن اینکه در تمام مدت عملیات، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نیز اقدامات لازم را برای زنده نگه‌داشتن مصدوم انجام دادند ولی متأسفانه باخبر شدیم که مصدوم به علت جراحات شدید وارده جان خود را از دست داد.

شکیبا در پایان خاطرنشان کرد: ما از تمامی شهروندان و رانندگان عزیز خواهشمندیم که رعایت اصول ایمنی و سرعت مجاز را در هنگام رانندگی بنمایند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 47