مردم و دانش آموزان از مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت در احمدآباد آستانه از مخابرات رشتخوار گلایه دارند
مردم و دانش آموزان از مشکل آنتن دهی موبایل و اینترنت در احمدآباد آستانه از مخابرات رشتخوار گلایه دارند

جمعی از اهالی و دانش آموزان احمدآباد آستانه رشتخوار خواستار رسیدگی به وضعیت اینترنت جهت دسترسی و پوشش بهتر موبایل همراه در این روستا که بیش از سه هزار نفر جمعیت دارد، شدند.

به گزارش اختر شرق؛ محمدی یک دانش آموز احمدآبادی گفت: اینترنت ثابت (ADSL) در روستای احمد آباد آستانه با توجه به اینکه بیماری منحوس کرونا باعث شده تدریس کلاس‌ها به صورت مجازی انجام شود که سرعت اینترنت فوق العاده کم است و پنهای باند روستا پاسخگوی کاربران نیست.

وی خواستار رفع این معضل که گریبان گیر دانش آموزان و دانشجویان، شبکه بهداشت (سامانه اینترنتی برای پرونده ها)، مدارس، کافی نت و… شده، گردید.

امانی یک عضو شورای اسلامی احمدآباد با بیان این مطلب که بیش از صد‌ها دانش آموز و دو، سه مدرسه در این روستا با مشکل پابین بودن سرعت اینترنت مواجهند و دانش اموزان را کلافه کرده است، عنوان کرد: کابل‌های مخابرات فیبر نوری می‌باشد و با توجه به اینکه بیش از ۱۰ سال از کابل کشی فیبر نوری می‌گذرد لذا نیاز به تعویض، تعمیر و ارتقاء زیرساخت دارد.

یکی از اهالی حقناباد نیز در این باره بیان کرد: به مسئولین مخابرات یا همراه اول رشتخوار بگویید چرا با وجود نصب دکل همراه اول و آوردن وسایل مربوطه، نسبت به راه اندازی آن در روستای حقن آباد بخش جنگل اقدامی نمی‌کنند.

رئیس مخابرات رشتخوار با بیان این مطلب که پهنای باند Adsl در روستای احمدآباد استاندارد می‌باشد و اگر مشترکین با افت سرعت مواجه است با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند، گفت: نصب تجهیزات سایت bts حقناباد در حال انجام است و انشالله بزودی راه اندازی خواهد شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 15